Tusind tak piger. Har haft en rigtig hård dag så det varmer at se alle de dejlige lykkeønskninger.
Lørdag holdte Peter og jeg fælles fødselsdag for vores søskende. Kl. 22 kom Peters storebror med denne fantastiske kjole. Hold op hvor var den bare lækker
. Og så ellers udenfor i kjole og bare ben i det forfærdelige snevejr. Hold k*** hvor var det koldt. Så kunne jeg ellers bruge 1 time under bruseren bagefter for at få al kanelen ud, men fandt stadig noget rundt omkring på kroppen søndag.
Peter har så holdt fri ra arbejde i dag for at vi rigtig kunne hygge. var meningen vi skulle ind til byen, så jeg kunne bruge lidt penge på noget selvforkælelse, men det kunne vi så ikke pga. vejret.
Desværre er Silas blevet rigtig syg. Han er stoppet helt til at forkølelse, har en rigtig slem hoste og havde feber igår. I dag har der heldigvis ikke været feber (endnu), men han har nærmest sovet hele dagen væk. Her kl. 16.30 måtte Peter så lægge sig, da han nu også er begyndt... godt jeg lige har købt sason 6 af Det lille hus på prærien - total ynglingsserie. Så den hygger jeg mig med nu. Så vi har desværre også måtte aflyse vores bordreservation, da vi skulle have været ude og spise.
Håber snart mine mænd bliver raske igen. Ikke lige sådan jeg havde forestillet mig min 25 års fødselsdag, men det kan der jo desværre ikke laves om på.
Anmeld