Positiv -negativ- og så positiv igen? Er forvirret!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Neki

Ja...så er jeg ved min ægløsning igen, og har i den forbindelse taget Æl-teste for at se mere præcist hvornår den kom.

I fredags viste den så positiv efter jeg havde testet negativ i 3 dage inden. Så vi fik hygget godt fredag og lørdag, og var sikre på vi havde lavet en lille blyp

Søndag tog jeg så bare lige en test igen fordi jeg var nysgerrig, og den var som jeg havde ventet negativ.. men så her til morgen (mandag) havde jeg simpelthen så mange underlivssmerter. Jeg synes det føltes lidt som æl, men havde jo testet positiv for 3 dage siden, så tænke at det jo ikke kunne være det. Tog dog alligevel en test, og fik næsten ikke tisset på den før teststregen var kommet frem....og MEGET tydeligere end kontrolstregen!

Nogen der har prøvet det samme?

Eller har nogen idé om hvordan det kan lade sig gøre?

For jeg er da ret forvirret nu....

Men vi hygger lige videre, så burde vi vist være godt dækket ind hvis det er æl der først kommer nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Neki

Slet ingen der har prøvet det, eller noget lignende?

Eller som har ideer til hvordan det kan lade sig gøre??

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder vildt skørt, kan godt forstå du er forvirret - og det burde vel egentlig ikke lade sig gøre  m.m. testen er defekt? Øhm, nu testede jeg selv positiv på æl-test selvom jeg faktisk i virkeligheden var gravid - har du overvejet at tage en g-test - bare for en sikkerheds skyld?

Mvh

Rosa

Anmeld

22. februar 2010

Neki

Rosa skriver:

Det lyder vildt skørt, kan godt forstå du er forvirret - og det burde vel egentlig ikke lade sig gøre  m.m. testen er defekt? Øhm, nu testede jeg selv positiv på æl-test selvom jeg faktisk i virkeligheden var gravid - har du overvejet at tage en g-test - bare for en sikkerheds skyld?

Mvh

Rosa

Tak for svar

Ja jeg synes det er meget underligt... og har godt hørt om kvinder der har testet positiv på æl-teste, men som så har være gravide.

Men da det i så fald så kun skulle være tre dage siden ægget var blevet befrugtet, kan jeg ikke se noget på en graviditetstest endnu hvis det skulle være en graviditet der var tilfældet. Og ville også synes det var underligt hvis en æl test alledere nu skulle reagere på en befrugtning, da ægget jo ikke engang har sat sig fast endnu.

Har testet med forskellige mærker, netop fordi jeg ænkte at den måske kunne være defekt.. men alle viste det samme.

Tror jeg prøver igen imorgen, og hvis den så stadig viser positiv, så må jeg vist lige have fat i lægen og høre hvad hun har at sige.

God aften...og forresten en flot mave du har fået dig Så lige dit billede i din navnetråd...skønt navn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.