Min datter har lært nogen nye ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Og jeg ved ikke helt om jeg skal være stolt!

Igår stod hun i stuen og legede med klodser, hun blev ved med og tabe dem på gulvet hvortil hun udbryder PIS" - hvad er det for et ord og sige?? Jeg siger sjældent det ord, da jeg bare synes det er SÅ grimt. Hun siger også tis.

Min fars hund hedder jo Hugo, ham elsker vi rigtig meget. Hu hvor noget af det først hun sagde, men i lørdags sagde hun så : Hubo!  Det er jeg tilgengæld stolt over.

Knus Sofie, som har en total fjollet datter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

mariamiss6

DatterMalou skriver:

Og jeg ved ikke helt om jeg skal være stolt!

Igår stod hun i stuen og legede med klodser, hun blev ved med og tabe dem på gulvet hvortil hun udbryder PIS" - hvad er det for et ord og sige?? Jeg siger sjældent det ord, da jeg bare synes det er SÅ grimt. Hun siger også tis.

Min fars hund hedder jo Hugo, ham elsker vi rigtig meget. Hu hvor noget af det først hun sagde, men i lørdags sagde hun så : Hubo!  Det er jeg tilgengæld stolt over.

Knus Sofie, som har en total fjollet datter..

Ææææhm ja der er o delte meninger om det hele... men det ser da meget sødt ud i mit hovede, at en fin lille pige står og leger, taber noget, siger PIS!, samler op, og forfra - det er da lige til at dø af grin over

Den er til gengæld lidt svær, når man har sin ca. 2 årige søn med i byen, og han sidder i indkøbsvognen, og råber fisse fisse fisse....

Det var så bare en lyd han havde fundet på, men det vidste andre handlende jo ikke vel

Anmeld

22. februar 2010

NejaJ

Jeg må os sige at den første syns jeg lyder rigtig sød

Men derimod den anden, er ik så god! Uha, hvis min datter sagde sådan!

Min datter på 2½ år snart siger "AV FANDEN"! Prøver virkelig få hende til at sige noget andet, men hun udbryder igen av fanden, av fanden!!

Anmeld

22. februar 2010

4xGreve

mariamiss6 skriver:

Ææææhm ja der er o delte meninger om det hele... men det ser da meget sødt ud i mit hovede, at en fin lille pige står og leger, taber noget, siger PIS!, samler op, og forfra - det er da lige til at dø af grin over

Den er til gengæld lidt svær, når man har sin ca. 2 årige søn med i byen, og han sidder i indkøbsvognen, og råber fisse fisse fisse....

Det var så bare en lyd han havde fundet på, men det vidste andre handlende jo ikke vel

Ej undskyld men hold da op her fik jeg da lige et grineflip hvor jeg troede jeg skulle dø og mandne overvejet at ringe til den lukkede og melde min ankomst, kan lige se det for mig hehe...

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

WiitrioeN skriver:

Ej undskyld men hold da op her fik jeg da lige et grineflip hvor jeg troede jeg skulle dø og mandne overvejet at ringe til den lukkede og melde min ankomst, kan lige se det for mig hehe...

ja det var også lidt svært at lade være med at grine af ham, når vi sad i bilen men i brugsen var jeg noget mere rød i hudfarven

Anmeld

22. februar 2010

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

suanne85 skriver:

Heheee får du lige trænet mavemusklerne dér

jeg havde vandmænd på jernen næsten et helt år. Fordi drengen rendte rundt og sagde 'goble goble goble goble' inden han kunne tale ellers. det var sådan en tidsfordriv/god leg -lyd. og som bekendt for de fleste, er goble på engelsk jo det samme som en vandmand her hjemme...

goble goble goble.... kan i se vandmandsmasserne nu????

Anmeld

22. februar 2010

4xGreve

mariamiss6 skriver:

ja det var også lidt svært at lade være med at grine af ham, når vi sad i bilen men i brugsen var jeg noget mere rød i hudfarven

ihh kan jeg godt forstå hehe, tror da også man må kigge lidt når der sidder en 2åriget dreng og siger fisse fisse fisse hehe...

Anmeld

22. februar 2010

Valle81

Griner og siger: Det bliver ikke første og sidste gang du kommer til at lægge ører til sådanne ord:0)

Fuck, for helved, for satan og masser af andre skældord kommer til med alderen.

Har en datter der lige er fyldt 6 og går i0. klasse og hendes seneste ord er røvhuld, pik og jah kunne blive ved:0)

Hjemme hos os lavede vi en aftale da de der grimme ord begyndte at komme en aftale om at man måtte sige disse ord på toilettet. Så hvis man havde brug for at sige "grimme" ord, så måtte man lige går derud og gå amok:0)

Og ja det virkede, så vi såt nogle gange på skift og bander og svovler derude:0)

Christina

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

WiitrioeN skriver:

ihh kan jeg godt forstå hehe, tror da også man må kigge lidt når der sidder en 2åriget dreng og siger fisse fisse fisse hehe...

Jamen det gjorde folk sandelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.