Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, ja.....mam-mam.... ..... .........det sagde min dygtige store pige i dag, da grøden blev stillet på bordet foran hende. Er sgu' da lidt stolt.................
Hun er så desværre også ved at få en af de øverste fortænder, den er lige brudt igennem....... ...........og det gør da vist avs! Hun er helt uligevægtig, vil ikke sove, klør sig i øjnene, græder og griner.... ..........men nu har jeg heldigvis fået hende lagt udenfor, og hun har sovet i 1 times tid nu.
Det bette pus..............
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna-jonas skriver: Ja, ja.....mam-mam.... ..... .........det sagde min dygtige store pige i dag, da grøden blev stillet på bordet foran hende. Er sgu' da lidt stolt................. Hun er så desværre også ved at få en af de øverste fortænder, den er lige brudt igennem....... ...........og det gør da vist avs! Hun er helt uligevægtig, vil ikke sove, klør sig i øjnene, græder og griner.... ..........men nu har jeg heldigvis fået hende lagt udenfor, og hun har sovet i 1 times tid nu. Det bette pus..............
hvor er du DYGTIG Ida!
kan ski godt forstå du er stolt Mette!
jeg er ved at få visdomstænder, og jeg ved faktisk heller ikke om jeg skal grine eller græde
Ihh, dejlige Ida, hvor er hun altså dygtig!
Nej de bisser dér, de er altså bare ikke sjove.Håber de snart er ordentligt igennem, så de ikke generer sådan mere.
Freja har aldrig fået tænder som alle andre børn. De kom ikke i den rækkefølge bøgerne påstod og de kommer aldrig bare en af gangen, men i klumper af 2-4 tænder, så hun er altid helt ødelagt når hun får tænder.
Vi har haft succes med Gummedråber fra apoteket. Det er basalt set koncentreret kamille og virker lidt bedøvende på gummerne (mor her HAR testet på tungen - det varmer og giver en prikkende/sovende fornemmelse), og samtidigt smager det sødt, så vores lille sukkergris herhjemme sidder og gaber hver gang jeg kommer med det.
Som en ekstra bonus kan jeg så også få lov til at mærke efter kindtænder...
Hun er da bare super dygtig mad er altså også bare mam mam
kan godt forstå du er ved at revne af stolthed
Juhuuuuu hvor er det fedt!!!! Dygtige pige!!!!!
Jeg kan godt forstå du er super stolt af din dejlige pige.
Hvor er hun dygtig.
Ja de tænder er bare ikk sjove.
Jamen dog. Mors lillepige er jo efterhånden ved at være en STOR pige. Det går jo pludselig alt for stærkt - gør det ikke....
Kunne lige forestille mig hvor overrasket, glad og stolt du blev da Ida-musen pludselig udbrød; mam mam. Det er altså stort når der pludselig kommer ord frem!!
Håber bissetænderne snart er brudt igennem så hun kan slippe for den frygtelige pinefulde periode!
Eeeeeeej hvor er hun DYGTIG den lille Ida - intelligensen fejler intet - det tror jeg på!!
Håber bisserne snart er brudt igennem, så hun kan få lidt velfortjent fred for smerter!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128