Legoland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

lonemus

Hvor gamle mener I børnene skal være, før de får noget ud af turen??
Vi bor i Næstved, så vi vil gerne have de skal få noget ud af turen, når det er en rimelig lang køretur!!

De er snart 2 år og 1 år.

Jeg har ikke selv været i Legoland siden jeg var 6-8 år, så jeg kan ikke huske så meget af det.

Håber I kan hjælpe!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Bamseboet :D

Hej Lone.

jeg har hellerikke været der siden jeg synes duploklodserne var et hit (- ja, det er de jo stadig... men har nok også været 6-8 år)

Vi har bjørn på 3 og mille på 1... vi kan heller ikke bestemme os for om det er i år eller næste år vi skal tage i legoland.... Er helt sikker på, at Bjørn vil nyde det, men ved ikke hvor meget der er for en på 1 år... :)

så ingen hjælp, men jeg ville lige springe med på spørgsmålet...

(H) Helle som kommer oppe ved kalundborg/holbæk af... så der er også laaaaaangt her fra

Anmeld

19. maj 2008

Mette+Mathias

Vi var i Legoland i mandags med Mathias på 3½ og han havde MEGET ud af det!! Han var vild med duplo-land, de "små" forlystelser, miniature-husene osv.

Vi havde også børn på ca 10 mdr. med og jeg tror det var MEGET begrænset hvad de fik ud af det, - men der er gode forhold for de små, med pusle/ammerum osv.

Tror i skal vente til sidst på sæsonen næste år, og så måske tage en overnatning derovre, - ellers bliver det næsten for hård en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.