Wuut wuut uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Dictes mor

Juhu, jeg er idag gået ind i uge 37, jubi jubi jubi... Vi kommer tættere og tættere på, at jeg får min lille pige i armene... Jeg glæder mig så meget. Idag vil jeg dog bruge på sofaen oven på en weekend, hvor jeg slet ikke fik sovet mellem lørdag og søndag, og søndag havde jeg for travlt til at få slappet af. Så jeg har sat mig på sofaen med min computer, fjernbetjeningen, mit strikketøj og et kæmpe glas iskoldt vand! Dejligt, en rigtig nydelsesdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Ida.

Ih tillykke!! Hvis du føder nu, så er det inden for termin - er det ikke vildt at tænke på?!!

Og din dag - den lyder bare som de sidste mange dage, jeg havde op til Annikas fødsel - strikketøj, gode bøger, fjernsyn, PC, vand, vand, vand (hun er jo augustbarn, så der var VARMT!!) og så en heeeeel masse middagslure det er nogle af de der ting, man virkelig skal NYYYYDE, når man er gravid første gang - for næste gang er der bare ikke den samme ro, når man har et barn i forvejen!! Jeg husker tilbage på den sidste tid som førstegangsgravid med sådan en helt særlig fornemmelse i maven; spænding, forventning, angst, glæde - alt var bare SÅ nyt og spændende og vildt angstfremkaldende!....men DEJLIGT!!

Og så fik jeg jo aldrig sagt til dig i mandags, at du da bare ser BRANDGODT ud med den store dejlige mave

Anmeld

22. februar 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Ih tillykke!! Hvis du føder nu, så er det inden for termin - er det ikke vildt at tænke på?!!

Og din dag - den lyder bare som de sidste mange dage, jeg havde op til Annikas fødsel - strikketøj, gode bøger, fjernsyn, PC, vand, vand, vand (hun er jo augustbarn, så der var VARMT!!) og så en heeeeel masse middagslure det er nogle af de der ting, man virkelig skal NYYYYDE, når man er gravid første gang - for næste gang er der bare ikke den samme ro, når man har et barn i forvejen!! Jeg husker tilbage på den sidste tid som førstegangsgravid med sådan en helt særlig fornemmelse i maven; spænding, forventning, angst, glæde - alt var bare SÅ nyt og spændende og vildt angstfremkaldende!....men DEJLIGT!!

Og så fik jeg jo aldrig sagt til dig i mandags, at du da bare ser BRANDGODT ud med den store dejlige mave

Tak, det var sødt sagt! Og du har fuldstændigt beskrevet, hvordan jeg har det, den der underlige blanding af spændthed, glæde, angst, nervøsitet og alligevel en fornemmelse af ikke at kunne vente. Du har helt ret, det gælder bare om at nyde den her sidste tid, for nu kommer der jo snart en lille, som tager meget tid. Jeg er heldigvis så heldig, at Per jo er hjemme i 14 uger i alt på barsel, så jeg får jo rigtig meget hjælp,og det kan kun gøre det hele lettere at vi er to. Jeg glæder mig i hvert fald til han er hjemme ved mig hele tiden, det bliver bare så dejligt!

Anmeld

22. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Herligt,så er der ikke længe til

Nyd din nydelses dag,når lille Dicte kommer bliver der nok langt imellem demAj,just kidding,men jeg ville i øjeblikket give min højre arm for en dag på sofaen,hvor jeg slet ikke skulle spekulere børn

og god dag til dig og smukke Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.