Vis billeder af sneen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Malthesmoar

Mammi ,,, skriver:

Har i en heste pension ???    Glad for vi ikke har heste mere i dette vejr

Nej, min hest står ca 8km herfra i en selvpasser stald og Jeg har alle morgen luk ud vagter

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Mca<3

Malthesmoar skriver:

Nej, min hest står ca 8km herfra i en selvpasser stald og Jeg har alle morgen luk ud vagter

Mvh

Øv øv den er endnu mere sur i dette vejr  Har også haft mine i selv passer stald ,,, det er jo noget biligere

Anmeld

22. februar 2010

Malthesmoar

Mammi ,,, skriver:

Øv øv den er endnu mere sur i dette vejr  Har også haft mine i selv passer stald ,,, det er jo noget biligere

Det helt ok, passer med at Malthe bliver hentet her ca kl 8 (går i privat børnehave..og bliver hentet af en af de andre mødre og Jeg henter Dem i børnehaven) og Jeg kører til hestene, lukker ud muger, rider mv og så hj til forretningen og ordne div

Mvh

Anmeld

22. februar 2010

Lone Jakobsen

her er lidt billeder fra tidligere på året....det var ellers tøet lidt, men efter i nat ser det ca sådan ud igen. hunden har desværre fundet ud af at den kan bruge sneen til at hoppe over hegnet men ellers er jeg en af dem som stadig synes sneen er super skøn og sjov.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

DianaMoar skriver:

ÅHH jeg er så træt af det og synes slet ikke det er flot mere kun irriterende. og der er faldet rigtig meget her i nat/morges ØV ØV.

Jeg synes vi har brug for noget varme. 

Knus Diana der ellers altid godt har kunne lide sne men nu har fået NOK!!! 

Hopper med på denne vogn

Øv det træls nu, kom med i stedet for..
Og orker ikke at flytte i sne vejr

Anmeld

22. februar 2010

Diana...

nutche skriver:

her er lidt billeder fra tidligere på året....det var ellers tøet lidt, men efter i nat ser det ca sådan ud igen. hunden har desværre fundet ud af at den kan bruge sneen til at hoppe over hegnet men ellers er jeg en af dem som stadig synes sneen er super skøn og sjov.

Ej åh nej ha ha hvor er de frække ha ha. Men ikke så smart vores hegn er heldigvis mega højt :)

Anmeld

22. februar 2010

Diana...

Astrids-mor skriver:

Hopper med på denne vogn

Øv det træls nu, kom med i stedet for..
Og orker ikke at flytte i sne vejr

Nej det forstår jeg sgu godt det bliver da os mega sjattet og hård at gå i sne med det ØV ØV. 

Anmeld

22. februar 2010

Lone Jakobsen

DianaMoar skriver:

Ej åh nej ha ha hvor er de frække ha ha. Men ikke så smart vores hegn er heldigvis mega højt

ja vores hæk er desværre kun godt et år gammel, så knap en meter høj

Anmeld

22. februar 2010

mettenoah

Her på Læsø vælter det også ned med sne... vi er sneet inde... og i aftes styrtede vores garage ned pga. snedyngerne...
Vi vil gerne ha lidt forår nu..

Anmeld

22. februar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Her er lidt fra vores have og indkørsel. Vil også rigtig gerne til at have noget forår nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.