Så er projekt køkken gået igang.
Vi skal lave vores spisestue om til køkken-alrum.... tror det bliver drøngodt! Men det er jo et større projekt.
Igår fik vi hevet alle elementer, i det gamle køkken, ned.
Det er et HTH køkken, og ikke de almindelige standardmål har vi fundet ud af. Dem der ejede huset før os, som fik køkkenet lavet, har simpelthen fået lavet specialmål... så det er lidt af et puslespil.
Og så var der lige en rigtig DUMPAP ting... overskabene kan vi ikke bruge, da vi har sænket loftet i stuen, så de ville komme til at hænge ALT for tæt på køkkenbordet... det fandt vi så først ud af igår.... ikke det smarteste træk af os... MEN nu får jeg så et køkken med masser af hylder, som jeg altid gerne har ville have.... så intet er så skidt at det ikke er godt for noget 
Mine forældre kommer og hjælper idag, så min mor, Liva og jeg tager et smut i Ikea og får købt lidt ting jeg gerne vil have til det nye køkken, bla. et par skinner med kroge, som der skal hænge pander og gryder på.
Jeg tror det bliver super lækkert! Og jeg glæder mig til at vise det frem 
Næste projekt bliver så at bryde væggen mellem vores lille toilet og det gamle køkken ned, og så få lavet et stort badeværelse... hvor jeg har KRÆVET badekar 
Men det er lidt ud i fremtiden... Nu er det lige køkkenet det gælder.
Nå men derfor er jeg ikke så meget på her de næste dage, men nu kunne jeg lige nå mig en kop morgenkaffe mens jeg skrev her.... og så skal jeg igang!
Anmeld