Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger
Jeg er kommet til at skjule min søster på facebook øv øv den var den person der var op over. tosset mig.
Nå men jeg ved altså bare ikke hvordan jeg får min søster frem igen er der nogen der kan hjælpe mig med det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja tryk at du vil skjule en anden person, og når du har gjort det, kommer der en lille boks frem, og der står "rediger indstillinger, skjul, eller fortryd skjul". Og inde i rediger indstillinger, der fjerner du skjul.
Eller det vil sige du først har 1 valg muligheder og det er at skjule, og der efter kommer der 2 valgmuligheder der hedder skjul eller annullere, og der trykker du skjul igen, også kommer den der lille boks, og i den står der med småt "Redigere indstillinger" og den skal du så trykke på med det samme :-)
LadyRanda skriver: Eller det vil sige du først har 1 valg muligheder og det er at skjule, og der efter kommer der 2 valgmuligheder der hedder skjul eller annullere, og der trykker du skjul igen, også kommer den der lille boks, og i den står der med småt "Redigere indstillinger" og den skal du så trykke på med det samme :-)
Der jeg så inde nu der står alle navnene i en boks skal jeg så bare trykke på krydset?
kom til at gøre det samme;-)
du skal gå ned i bunden på startsiden og til højre kan du klikke på redigere indstillinger....så kommer det af sig selv hva du skal;-)
knus jill
1000 tak så det gjort :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128