Sikke langsomt dagene går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

lion

Nu er der gået hele 3 dage siden terminen og sikke langsomt tiden går.

Meeeeen sådan er det jo.

I dag skal vi hjem og hjælpe min mor. Cassandra kommer så i vuggestue og jeg håber lidt noget går i gang, da vi hos mor er tæt på sygehuset.

Min mor er så heldig at de d. 15 marts -1 maj skal ha lavet faldstammer i lejligheden og i al den tid virker wcet ikk, så hun skal fra 7 sal ned i et skur og det kan min mor jo ikk når hun kan få lungebetændelse bare ved at være hjemme.

Men i dag skal de ha lavet loftet på deres wc og rykket rundt i deres soveværelset, som hun har snakket om længe men ikk har fået taget sig sammen til at gøre. Så vi sagde til hende i går at vi kom i dag og hjalp så der kunne ske noget.

Min mor skal til lægen i dag, for hun har tabt sig alt alt for meget nu hvor hun har været syg. Hun ligner helt vildt en med anoreksi.

Hov det blev vist et langt indlæg.

Ha en god dag alle sammen.

Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Meeeeen sådan er det jo.

I dag skal vi hjem og hjælpe min mor. Cassandra kommer så i vuggestue og jeg håber lidt noget går i gang, da vi hos mor er tæt på sygehuset.

Min mor er så heldig at de d. 15 marts -1 maj skal ha lavet faldstammer i lejligheden og i al den tid virker wcet ikk, så hun skal fra 7 sal ned i et skur og det kan min mor jo ikk når hun kan få lungebetændelse bare ved at være hjemme.

Men i dag skal de ha lavet loftet på deres wc og rykket rundt i deres soveværelset, som hun har snakket om længe men ikk har fået taget sig sammen til at gøre. Så vi sagde til hende i går at vi kom i dag og hjalp så der kunne ske noget.

Min mor skal til lægen i dag, for hun har tabt sig alt alt for meget nu hvor hun har været syg. Hun ligner helt vildt en med anoreksi.

Helene

tænk at du, højgravide kvinde har overskud til at tage hjem og passe på din mor!! det synes jeg er flot!

og så håber jeg snart Julius vil ud!

Anmeld

22. februar 2010

anna-jonas

Helene........................håber at lidt flytten rundt på møbler, får Julius i "komme-ud-humør".

Knus Mette

Anmeld

22. februar 2010

Dictes mor

Ihh, tre dage over... Pyh, ventetiden må være ulidelig. Hvor er det vildt, at du har energien til at hjælpe din mor så meget, men det er bare dejligt. Jeg er sikker på, at hun sætter meget stor pris på det! Igen krydser jeg fingre for at idag er dagen, hvor Julius beslutter at berige os med sit selskab Og som Mette sige, måske lidt flytten rundt på møbler kan sætte lidt skub i det hele

Anmeld

22. februar 2010

Bondepigen

Du er en GOD datter! Dig kan din mor vist kun være stolt af!!

God måde at få ventetiden til at gå på, så kunne det jo osse være, han får lyst til at komme ud!

Håber Julius snart kommer, og at din mor snart får det bedre igen!!

Anmeld

22. februar 2010

JustAnotherName

Rigtig god bedring med din mor.

Håber ventetiden snart er ovre. Jeg kan virkelig godt forstå, at tiden må føles til at sneeegle sig afsted for dig. KOM NU UD JULIUS!!

Anmeld

22. februar 2010

Vingummien

lion skriver:

Meeeeen sådan er det jo.

Helene

Ej du piner mig altså efterhånden Har jo sagt jeg ville holde mund Så hvordan er vejret over hos jer

God bedring med din mor, og håber du lige smider en sms eller lign når du ved hvad hendes læge sagde

Anmeld

22. februar 2010

lion

Det har endnu ikk hjulpet at flytte at rykke rundt på møbler.

Det er helt normalt for mig at hjælpe min mor. Hun kan først komme til lægen i morgen, men jeg skal nok skrive hvad lægen siger.

Susanne: Vejret er snevejr kold og kedeligt.

Anmeld

22. februar 2010

Vinker

Helene du er skisme en sej kvinde - er ret imponeret over dit overskud trods du er totalt højgravid!

Sender en masse vestøv din vej. Glæder mig enormt meget til at se lille Julius!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.