Til fotograf og få lavet mavebilleder hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Josesmor

Hejj

Vi har snakket om at gå til en fotograf og få taget mavebilleder fra måske 16 + og billeder af vores kommende bare fra 1 månede gammel til 1 år. Men hvornår bør vi begynde på mavebillederne?? Ved 16 uge?? Før eller sener??

Det er naturligvis forskelligt hvor hurtigt graviditeten bliver tydelig, men er der andre der har gjort dette?? Hvornår begyndte i??

Knus Sama

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Josesmor

Slet ingen hjælp at hente ???

Anmeld

22. februar 2010

Laulund87

jeg fik det gjort i uge 30, så var jeg også temmelig stor

Anmeld

22. februar 2010

Josesmor

Laulund87 skriver:

jeg fik det gjort i uge 30, så var jeg også temmelig stor

Ja det må du da bestemt have været

Anmeld

22. februar 2010

Laulund87

hehe ja, men ville nemlig gerne at jeg så meget gravid ud

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vores fotograf ville gerne vente til uge 37... Vi har lavet en aftale 37+0... Der er man smukkest, mente han...

Anmeld

2. marts 2010

chriwi

Min mand (som er fotograf), anbefaler at man venter til 3-4 uger inden termin.

Der er maven "set fra et kamera" flottest

I kan evt se www.mmwfoto.dk under billeder - gravid. Alle billeder er taget 3-4uger inden terminen.

Vh Christina

Anmeld

2. marts 2010

Corn

Den fotograf jeg skal bruge siger omkring 32. uge... Så der skal jeg afsted

Anmeld

2. marts 2010

Karo

Sama skriver:

Hejj

Vi har snakket om at gå til en fotograf og få taget mavebilleder fra måske 16 + og billeder af vores kommende bare fra 1 månede gammel til 1 år. Men hvornår bør vi begynde på mavebillederne?? Ved 16 uge?? Før eller sener??

Det er naturligvis forskelligt hvor hurtigt graviditeten bliver tydelig, men er der andre der har gjort dette?? Hvornår begyndte i??

Knus Sama

Jeg har lige været afsted i uge 36 og jeg vedhæfter lige et billede så du kan se resultatet. Jo længere henne du er jo stører er maven også og jo flottere bliver billederne.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det kommer jo an på, hvad for nogen billeder det er du vil have taget? Jeg vil gerne have lavet en flot nøgen fotoserie, når mavsen er rigtig stor, så det skal være mellem uge 30 og 34 Så man stadig er en anelse mobil.

Men almindelige mave-størrelse billeder osv, dem ville jeg bare selv tage derhjemme. Eller få manden til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.