En gave til hjertet fra hjertet <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Nova's mor

Vil bare lige fortælle hvor dejlige venner og familie mig og min kæreste har.

I dag kom et vennepar forbi med en gave til os, de havde samlet sammen til en 3D scanning til os, det er da en helt fantastisk tanke, vi blev virkelig rørt. Der være nære venner, familie og barndomsvenner som havde givet et tilskud.

Hvor findes der dog bare nogle fantastiske mennesker omkring en, Ville bare lige dele min glæde med baby.dk

Og takker for mine venner og familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Enayia

with.love skriver:

Vil bare lige fortælle hvor dejlige venner og familie mig og min kæreste har.

I dag kom et vennepar forbi med en gave til os, de havde samlet sammen til en 3D scanning til os, det er da en helt fantastisk tanke, vi blev virkelig rørt. Der være nære venner, familie og barndomsvenner som havde givet et tilskud.

Hvor findes der dog bare nogle fantastiske mennesker omkring en, Ville bare lige dele min glæde med baby.dk

Og takker for mine venner og familie

Sikke dog en herlig gave at få ! Dejligt med sådan et så positivt indlæg!

Anmeld

21. februar 2010

nannanadja

hvor dejligt, . det er en oplevelse en 3d scanning og man får dvd og billeder med hjem.. det er nogle søde mennesker i kender

Anmeld

21. februar 2010

Nova's mor

Jeg synes virkelig også det var helt fantastisk. Dejligt at have nogen der tænker på en og vi glæder os nu til at ugerne går og 3D scanningen bliver til virkelighed.

Anmeld

21. februar 2010

Nova's mor

Man kan ikke andet end blive rørt.

Anmeld

21. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihh hvor fantastisk!!! Jeg kender udmærket følelsen - har fået så meget kærlighed og omsorg (og endda gaver) fra venner og familie nu her mens jeg har ligget pseudo-sygmeldt med Jonathan... Man bliver så rørt og glad!!!

Anmeld

21. februar 2010

Nova's mor

Rosa skriver:

Ihh hvor fantastisk!!! Jeg kender udmærket følelsen - har fået så meget kærlighed og omsorg (og endda gaver) fra venner og familie nu her mens jeg har ligget pseudo-sygmeldt med Jonathan... Man bliver så rørt og glad!!!

Det er fantastisk at finde ud af hvor mange dejlige mennesker man har i sit liv... Har brugt dagen på at fortælle dem hvor meget de betyder for mig..

Anmeld

21. februar 2010

lillemunk

Hold en dejlig gave at få..... stort af dem.... så flot må man sige

Anmeld

21. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej hvor sødt og dejligt. Du er godt velsignet med en god omgangskredes. Det er guld værd!

Anmeld

21. februar 2010

Nova's mor

lillemunk skriver:

Hold en dejlig gave at få..... stort af dem.... så flot må man sige

Ja kan heller ikke helt fatte hvor fantastiske de mennesker er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.