Nogen som læser på SDU i Esbjerg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Søger nogen der læser på SDU i Esbjerg, da jeg overvejer at læse der når jeg er færdig med  STX til sommer næste år.

Er der godt, og hvordan er studiemiljøet i byen?

Hvordan er Esbjerg som by?

Vil en KBHer storbys tøs gå helt kold derovre?

Jeg holder meget af Jylland men har flest venner her i KBH som er min hjemby

Så er lidt fortvivlt over at skulle rykke helt derovre, men alligvel synes jeg uddannelsen lyder fantastisk.

Håber nogen vil sige deres mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

LRJ

Alexis skriver:

Søger nogen der læser på SDU i Esbjerg, da jeg overvejer at læse der når jeg er færdig med  STX til sommer næste år.

Er der godt, og hvordan er studiemiljøet i byen?

Hvordan er Esbjerg som by?

Vil en KBHer storbys tøs gå helt kold derovre?

Jeg holder meget af Jylland men har flest venner her i KBH som er min hjemby

Så er lidt fortvivlt over at skulle rykke helt derovre, men alligvel synes jeg uddannelsen lyder fantastisk.

Håber nogen vil sige deres mening.

Hej jeg er fraflyttet esbjergenser men Har rigtigt mange tidligere klassekammerater og venner der går på Syddansk i Esbjerg

Syudiemiljøet er Rigtigt godt i Esbjerg, Kan jeg godt sige Men Esbjerg er VIRKELIG kedelig som by, Derfor jeg flyttede væk igen

ved ikk om du ville gå til derover, men jeg gjorde, og jeg er født og opvokset derover

Men det er dig selv der bestemmer det i sidste ende

Anmeld

21. februar 2010

Hej jeg er fraflyttet esbjergenser men Har rigtigt mange tidligere klassekammerater og venner der går på Syddansk i Esbjerg

Syudiemiljøet er Rigtigt godt i Esbjerg, Kan jeg godt sige Men Esbjerg er VIRKELIG kedelig som by, Derfor jeg flyttede væk igen

ved ikk om du ville gå til derover, men jeg gjorde, og jeg er født og opvokset derover

Men det er dig selv der bestemmer det i sidste ende

Ja har godt hørt at det er en noget kedelig by. Heller ikke ligefrem fordi det trækker helt vild i mig at flytte til Jylland, og slet ikke andre byer end Århus. Men man må jo rykke for udd. hvis det er det man virkelig vil, og så må jeg jo tage det som en oplevelse... som man siger

Men tror helt sikkert at jeg vil keeeede mig derovre, hvis ikke studiet aktiverer mig helt vildt.

Lyder tilgengæld godt med et super studiemiljø. Det betyder rigtig meget for mig.

Anmeld

21. februar 2010

Andre som læser på SDU i Esbjerg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.