Har slået halebenet - go'e råd søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.640 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

MortilTheodor

Hej alle sammen,

Jeg har ikke oprettet et emne før, men nu føles det ret nødvendigt!

Var i formiddags ude at gå med hunden og som nogen måske har oplevet, var fortovene møgglatte! Så jeg gik meget forsigtigt, men endte alligevel med at falde på røven og slå mit haleben ret så kraftigt! Jeg har i forvejen ømt haleben, når jeg har siddet meget, men det her var da lige prikken over i'et

Min mand er på arbejde, men insisterer på, at jeg kontakter sygehuset! Jeg havde selv overvejet at vente med at ringe til min læge til imorgen for at forhøre mig med mit i forvejen ømme haleben (også inden mit lille uheld)... 

Så nu er mit spørgsmål til alle jer gæve gravide - hvor skal man ringe hen på en søndag i denne situation? Det er jo ikke direkte graviditetsrelateret, eller?

Mvh. Auner83 - 28+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

mariamiss6

Auner83 skriver:

Hej alle sammen,

Jeg har ikke oprettet et emne før, men nu føles det ret nødvendigt!

Var i formiddags ude at gå med hunden og som nogen måske har oplevet, var fortovene møgglatte! Så jeg gik meget forsigtigt, men endte alligevel med at falde på røven og slå mit haleben ret så kraftigt! Jeg har i forvejen ømt haleben, når jeg har siddet meget, men det her var da lige prikken over i'et

Min mand er på arbejde, men insisterer på, at jeg kontakter sygehuset! Jeg havde selv overvejet at vente med at ringe til min læge til imorgen for at forhøre mig med mit i forvejen ømme haleben (også inden mit lille uheld)... 

Så nu er mit spørgsmål til alle jer gæve gravide - hvor skal man ringe hen på en søndag i denne situation? Det er jo ikke direkte graviditetsrelateret, eller?

Mvh. Auner83 - 28+3

Nu er jeg jo godt nok ikke gravid, men har lavet nøjagtig samme stunt som dig, hvor jeg dog faldt på en iset kælkebakken, og baldrede halebenet lige ned i isen...

Jeg vil tro dit haleben bare er forstuvet, og det kan du desværre have glæde af i rigtig mange uger. Ind til videre har mit været godt ømt i snart 14 dage.

Der er ikke rigtig noget at gøre ved det andet end at prøve at skåne det lidt. Foreksempel prøve at undgå at sidde på det, og heller ikke sove på ryggen. sov på siden i stedet for. og forsøg at sidde på en pude eller lignende, sådan at dit haleben ligesom er i fri luft.

Det er det eneste jeg kan foreslå desværre

Jeg tror ikke du får meget hjælp af at ringe til lægen eller nogen andre, for selv hvis det er brækket, kan de ikke rigtig gøre noget for dig, så vidt jeg ved...

Anmeld

21. februar 2010

Nemesis

kan kun sige BADERING!

sid på en badering. Det ør at du ikke sidder direkte på halebenet når du sidder.

Nu skriver du ikke hvor meget gravid du er,og alt efter hvor langt du er er det endten jordmor hotlinjen eller svangre/barselgangen.

:-) Sisse

Anmeld

21. februar 2010

Bondepigen

Jeg ville helt klart ringe til barselsgangen og høre om du skulle være bekymret for bebs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.