om stole i bilen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
535 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

MULLER

jeg har sådan en autostol som man har til sine babyer fra de små..

men nu er min datter 6 måneder og vejre 9.2 kilo ca..

skal den skiftes ud el?  hun sidder stadig på forsædet jo..

hjælp mig??

vi har denne her på billede ca ...en vi lejet fra babysam..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Kløver

lowe skriver:

jeg har sådan en autostol som man har til sine babyer fra de små..

men nu er min datter 6 måneder og vejre 9.2 kilo ca..

skal den skiftes ud el?  hun sidder stadig på forsædet jo..

hjælp mig??

vi har denne her på billede ca ...en vi lejet fra babysam..

Jeg ved ikke med vægten, men min venindes dreng er 8 mdr og han bruger stadig sin autostol, er der ik en brugsanvisning?

Vidste ik den måtte stå på forsædet, er det fordi der i ikke er airbag i så ??

Anmeld

21. februar 2010

MULLER

hej

jamen denne her autostol skal stå foran og arbakken skal være slået fra...

det sagde babysam og det står på falks hjemmeside..

det er mest sikkerst når man køre alene... for du kan jo ik se din baby når den står på bagsædet og med ryggen til dig..

ok men så venter vi lidt.. hun kan heller ik sidde op endnu så nok ik klar til den næste..

Anmeld

21. februar 2010

Mca<3

lowe skriver:

hej

jamen denne her autostol skal stå foran og arbakken skal være slået fra...

det sagde babysam og det står på falks hjemmeside..

det er mest sikkerst når man køre alene... for du kan jo ik se din baby når den står på bagsædet og med ryggen til dig..

ok men så venter vi lidt.. hun kan heller ik sidde op endnu så nok ik klar til den næste..

Hun skal sidde i den så længe som overhoved muligt ,, Alex er for 1 md siden røget over i en forudvendt , der var han 9 mdr og vejede 13 kg og den stol er magen til den i har ... Babysam har rådet jer forkert , i sætter jeres baby på den farligeste plads i bilen ,,,  Hun SKAL stå bagudvendt på bagsædet .

Anmeld

21. februar 2010

MULLER

det forstår jeg ikke.. mange siger den skal stå der og ser også andre som sætter den der...

er det ik lige meget da...

Anmeld

21. februar 2010

Pige2009

Du kan let se om din datter er for stor til stolen, hvis hendes hoved stikker op over kanten. For det må det ikke, da sikkerheden dermed er yderst tvivlsom.

Min datter står også på forsædet med airbaggen slået fra, da autostolen ikke kan være på bagsædet. Har for nylig læst, at forsædepladsen ikke skulle være farligere end bagsædepladsen. Jeg prøver lige om jeg kan finde et link til at dokumentere påstanden

K.h. Linda

Anmeld

21. februar 2010

MULLER

ja mener jeg også godt hun må..

lige fundet dette link..

http://dindebat.dk/trafik-transport/686355-hvordan-er-det-med-autostol-pa-forsaedet-2.html

så..

Anmeld

21. februar 2010

Mca<3

Ja de må gerne sidder bagudvendt på forsædet som politiet siger men de råder på det kraftigeste at barnet sidder på bagsædet .. det står selv i min instruktionsbog i min bil   Der er forskel på hva der er lovligt og hva der er sikrest .

Anmeld

21. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi måtte skifte stol da han blev for lang til den 0-13 kg's

Gik i foretningen med ham på armen og stol i den anden og sagde at det da nu slet ikke passed sammen.

For han vejed ikke 9 kg og var heller ikke gammel nok. Men fik det råd at vi jo kun kunne købe den næste str.

Han er nu 17½ mdr og vægtmæssigt kunne han sagtens bruge den 0-13 kg, da han lige kanp vejer 10 kg - men med hans 86,5 cm ville han aldrig passe i den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.