Fik aldrig sagt tak for hjælpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Majbriteriksen

Hej og tak for hjælpen da jeg søgte hjælp til at lave det jeg fandt ud af  hed Patch work på en kage. Det er skønt at der er et forum hvor man kan stille spørgsmål og vupti, så kommer der hurtigt svar og folk gider finde links til en. Det varmer.

Jeg fik desværre ikke så meget tid til at lave den, men resultatet blev da okay syntes jeg. Det vagte da ihvertfald glæde ved det lille brudepar. Det var et hold venner som skulle holde fødselsdag for datteren, som lige pludselig gerne ville have parpire på hinanden. Så vi var på rådhuset sammen med dem om formiddagen inden de fik gæster.

Mariehønen blev lavet til ære for datteren som blev 3 år ( kunne desværre ikke nå at få fat i sort, så i mangel på bedre brugte vi piratos og bunden af en flødebolle) Der var skildpaddecreme, kagecreme og banan i. Smurt op med smørcreme.

"bryllupskagen" var hindbærmousse og tobleronecreme smurt op med smørcreme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

3rollinger

Rigtig fine kager.

Og piratos var da en rigitg god loesning.

Maa vist lige checke traaden hvor der staar hvordan man laver patchwork, det ser rigtig flot ud. Var det svaert?

Trine

Anmeld

21. februar 2010

Pige2009

Det ser super godt ud! Sikke en fin løsning med Piratos. Det er da mindst lige så godt som sort farvet mmf.

K.h. Linda

Anmeld

21. februar 2010

Majbriteriksen

Tak tak. Nej det var på ingen måde svært. Jeg tog bare bagsiden af en bordkniv til at lave "rillerne" med.  Man kan åbentbart købe en form/udstikker til at lave mønstret med, men det var slet ikke nødvendigt. Det tog 10 min at pynte den kage.

Anmeld

21. februar 2010

MoarViborg

Ej hvor er de fine! Og er vild med de kreative løsninger på mariehønen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.