Vi styrtede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

LinLin

- David og jeg... VI var i botanisk have for at kælke. De var rigtigt sjovt, men så skulle vi lige prøve en lang bakke... Vi kom ind på noget iset og jeg kunne ikke styre den! Den var nogle små hop og så pludseligt et stort et - jeg kunne simpelthen ikke dreje udenom, så vi fløj 1½ m op i luften. Prøvede at holde ham, men slap fordi jeg var bange for at lande ovenpå ham. Han landede på siden og jeg lige på knæene. AV! Jeg skyndte mig selvfølgelig at få fat i ham. Han græd heldigvis med det samme. Hele højre side af hovedet var fuldt af skrammer og han blødte. Var tæt på at græde selv, fordi jeg var så ked af han skulle slå sig sådan Heldigvis var der ikke sket andet end det med ham!

I forvejen er det en lidt "dum" dag, fordi jeg i dag er 10+6 og det var jeg også sidst, da jeg begyndte at bløde og dagen efter aborterede... Er glad for at jeg landede på knæene og ikke maven, men er alligevel nervøs for om der er sket noget med den derinde... Skal jeg være det??? Har ikke ondt, men er bange for at der kommer blod på papiret når jeg går på toilettet.

ØV!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

mariamiss6

Nårh. Det var da rigtig synd for jer begge to. Din søn ser dog ud til at tage det i stiv arm - seje ham....

Jeg tror ikke du behøver være nervøs for at der er sket noget med den lille. Hvis der var, så tror jeg du ville have ondt i maven - plukkeveer og den slags forskelligt...

Anmeld

21. februar 2010

Janep

øv da det lyder slet ikk som en sjov dag
og sikke nogle skrammer han har fået. heldigvis gik det ikk værre

jeg har slet ikk forstand på det men tror ikk du ska være nervøs. jeg er væltet 3 gange på mine knæ i løbet af min graviditet og der er ingenting sket.
den ene gang var ned af nogle trapper så det var et langt og hårdt fald.
men jeg har jo heller ikke aboteret før så ved ikk om det har noget at sige også.

ville da bare lige give dig en stor oven på den dag.

Anmeld

21. februar 2010

lunde

jeg vil nu komme med en andet råd....

jeg faldt engang ned at en stige, kun et trin, landede på numsen og tænkte godt det ik var på maven...   da jeg kom hjem fra job, havde jeg ik mærket liv i 4 timer. jeg ringede til hvidovre og forhørte mig...

de sagde så, du kommer bare herud NU, for du kan ha slået moderkagen løs ved faldet.

gudskelov, var der ikke sket noget, men var nu alligevel glad for jeg tog derud og fik afvide at min lille pige havde det godt..

hvis det var mig, ville jeg rinde til skadestuen...  bare for en sikkerheds skyld..  hellere være på den sikre side..

Anmeld

21. februar 2010

Koen.

hejsa.. sikke da en omgang håber i alle 3 har det godt tror ikke du skal være nervøs, for de ligger jo godt gemt i maven..

da jeg var i uge 12 faldt jeg ned af trapperne hos mine forældre (22 trin) og der skete ikke andet end en forstuved fod..

men er du meget nervøs kunne du evt. ringe til vagtlægen og høre hvordan du skal forholde dig

tanja 32 + 1

Anmeld

21. februar 2010

LinLin

Er kun i uge 11, så har jo ikke mærket liv endnu. Tænker jo også at når jeg ikke er længere henne er der ikke så meget at gøre uanset hvad... Har stadig ikke ondt i maven (min knæ gør til gengæld mega ondt!), så går ud fra alt er ok

Da jeg var gravid med David faldt jeg fra 5. sidste trin på en trappe; landede lige på r**** - på hvert trin og sad til sidst nede på gulvet. Det skete der heller ikke noget ved.

Anmeld

21. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Stakkels bettemand - selvom det nu er hvad der kan ske.  Jeg ville nok også lige tage kontakt til din læge i morgen for at høre ang. maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.