farve til mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

LHB

Hvad er bedst og billigst til at farve mmf med? og hvor købes det? Jeg har brugt frugtfarve de to gange jeg har prøvet indtil nu, men ved I erfarne bruger noget andet bedre og som giver flottere farver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

Majbriteriksen

LeneHH skriver:

Hvad er bedst og billigst til at farve mmf med? og hvor købes det? Jeg har brugt frugtfarve de to gange jeg har prøvet indtil nu, men ved I erfarne bruger noget andet bedre og som giver flottere farver

Hej. Jeg har også brugt frugtfarve de 1 gange ,og syntes farverne er fine til "babykager" men ja de giver ikke helt den der pang-effekt. Jeg prøvede panduro-hobby, og de har farver til balcher osv. Og dem kunne man godt bruge i mmf, men det var lidt sværer at arbejde med syntes jeg. Har lagt et billede ind så du kan se hvor rød en julerød er. Desværre havde de ikke en sort, så der måtte bruges piratos. Fordelen ved at få farverne ved panduro er at man sparer portoen, der tit er 75 kr el.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2010

Corn

Sort farve kan bla. fåes hos urtegården

http://www.urtegaarden.dk/

Anmeld

21. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg bruger Wiltons gele farver. Synes de er nemme at arbejde med, og ok til prisen. Og så er der til store mængder, da de er meget drøje i brug. Jeg betaler 39,- kr for en farve i en lokal butik, men de kan sikkert købes billigere over nettet - evt. fra England af

Anmeld

21. februar 2010

Susan1978

mange incl mig selv har købt boxen med 10 X pasta farver fra Cakecraftworld.com   De er rigtig gode.

Anmeld

21. februar 2010

LHB

Macaab skriver:

Sort farve kan bla. fåes hos urtegården

http://www.urtegaarden.dk/

er det så det der hedder slikfarver du bruger?

Anmeld

22. februar 2010

Corn

LeneHH skriver:

er det så det der hedder slikfarver du bruger?

Måtte lige ind og tjekke hvad det hed

Urtegården ligger lige midt i mellem job og bopæl, så jeg kører ind omkring når jeg skal bruge noget...

Jeg har kun prøvet den sorte til mmf, og det gik en del til, men det virkede helt efter hensigten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.