Hvad ville I lave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

Doktor Doolittle

hvis I skulle have 2 6-års knægte hjemme fra børnehaven en enkelt dag og forkæle dem? (L)
Jeg har tænkt mig at have Theodor og hans bedste ven Oswald hjemme næste gang jeg har en fridag, og så kunne jeg godt tænke mig at lave noget, de rigtig godt kunne tænke sig. Samtidig må det gerne være en overraskelse, ellers kunne jeg bare spørge Theodor, han er fuld af gode ideer ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

gda

tage dem med i zoo, badeland. Noget som man ikke gør særlig tit :)

Anmeld

19. maj 2008

Mette+Mathias

Hvad med at lave en stor portion trylledej? Hvis i starter med det om morgenen, kan figurerne være bagt færdige over middag, så de også kan nå at male dem, og mens figurerne bager, kan de jo lege eller i kan gå en tur, elle rhvad du nu synes. :)

Anmeld

19. maj 2008

Pia

Hej Mette... Nu ved jeg ikke lige hvor i bor, men hvsi i nor i nærheden af noget der minder om Jumboland, Capella play eller i den bold gade, så er det et sikker hit.. Ungerne bruger en masse enrig og de hygger sig med garanti..:) Skal det være der hjemem der skal ske noget vil jeg forslå og lave en hule og så tage noget hyggeguf ( feks frugt, frugtstænger, gode boller eller chokolade boller )med der ind i hulen og læse bøger eller lave hulen omrking tv'et og se en rigtig god familie tegnefilm.. Eller en tur til stranden og samle skaller eller en tur i skoven og samle sjove ting som de kan lave en kolleage af når de kommer hjem.. Uanset hvad er jeg sikker på at ungerne nok skal få en super dag:) Bare det og blive forkælet og få opmærksomhed fra en voksen..;) Kh Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.