Boligen eller beliggenheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Honningblomst

Hvad er vigtigst for Jer?

Jeg flyttede jo fra et rigtig lækkert helt istandsat hus for 3 år siden.

Huset lå ude på landet, dvs drengene skulle med skolebus og jeg skulle køre til alt...jeg hadede det virkelig og er så lykkelig for mit lille hyggelige hus herinde lige over for skolen og svømmehal, børnehave, station, stadion osv...børnene kan transportere sig selv rundt(når de er gamle nok) vennerne er tæt på...det hele er bare så meget nemmere.

For mig er stedet bare så meget vigtigere end hvorda huset nu lige er....jeg synes så mit nye hus er mere hyggeligt, bedre indrettet og mere brugbart end det andet jeg boede i og så er haven kun på 700m2...så skønt...MEN beliggenheden er bare så vigtig...og det er nok blevet meget tydeligt efter at have boet på enmark...føj da fy, et helvede..

Hvad med jer andre?

Knus Eva,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

LinLin

Beliggenhed. Vil nødig bo et sted hvor jeg er afhængig af en bil. Tænker man altid kan ændre indretningen af huset - det er noget sværere med omgivelserne!

Anmeld

20. februar 2010

Honningblomst

Mor til David skriver:

Beliggenhed. Vil nødig bo et sted hvor jeg er afhængig af en bil. Tænker man altid kan ændre indretningen af huset - det er noget sværere med omgivelserne!

Har det præcis som dig....og alt andet lige, så bor man jo "bare" så vigtigt er huset ikke for mig.. bare man kan leve der og må leve der...det er til for at bruges, jeg skal aldrig have noget der skal passes på igen, det tager lidt af glæden..

Anmeld

20. februar 2010

Honningblomst

Mor til David skriver:

Har det præcis som dig....og alt andet lige, så bor man jo "bare" så vigtigt er huset ikke for mig.. bare man kan leve der og må leve der...det er til for at bruges, jeg skal aldrig have noget der skal passes på igen, det tager lidt af glæden..

Anmeld

20. februar 2010

Tina2

Vi har 18 km ind til Aalborg, så det er nemt.... Bor i en lille by med ca 5000 indbyggere, her er skole, børnehaver, Super Brugsen, Fakta, døgner, tankstation, børnetøjsbutik, postkontor, bager, 2 pizzariaer, solarier, frisører, hal osv, så vi mangler absolut ikke noget her:-)

Var også meget vigtigt for os at det var en by der havde så meget og det er nemt for ungerne og os selv at komme rundt:-)

Huset var jo TOTAL 70'er stil da vi købte det og det er vi jo så ved at totalrenovere:-)

Jeg faldt for byen og for grundens str (1200 m2) og elsker simpelthen bare at bo her!!!  Det er en by fyldt med børnefamilier, så det bliver bare ikke bedre:-)

Anmeld

20. februar 2010

Vingummien

Vi vil hellere ikke bo et sted hvor det kræver vi har bil. Så vil også sige beliggenhed, men skal selvfølgelig også være plads osv der hvor man bor. Der hvor vi bor har vi vuggestuen på den anden side af vejen, busstop også på den anden side af vejen, fakta lige om hjørnet og føtex tæt på også og snart en netto Og så bor vi i et børne kvarter hvis man kan sige det sådan.
Vi bor i en by i byen En masse legpladser, natur område og så er der en masse man kan melde sig til og egen cafe osv. SÅ er bare et rigtig hyggelig sted. Og en masse mennesker fra forskellige lande som bor her, elsker det

Anmeld

21. februar 2010

lion

Jeg vil sige lidt af begge. Lige nu hvor jeg ikk har kørekort er det bedst at bo et sted hvor der ikk er behov for en bil.

Vi vil gerne ha noget større at bo i, og fordi Cassandra er SÅ glad for sin vuggestue, vil vi gerne bo i nærheden af den så er det lidt sværre at finde en bolig. Men jeg vil ikk tage hende ud af den vuggestue.

Anmeld

21. februar 2010

Lise

BELIGGENHED!!! Vi har betalt en høj pris for et lille bitte gammelt usundt hus for at kunne bo i Storkøbenhavn, da ingen af os var parate til at flytte "væk" da vi ventede den første (vi boede da i en 2-V'er i Valby før). Nu, tre år senere, har vi brugt alle vores sparepenge (samt en del af vores forældres) på at gøre vores hus meget bedre og sundere og pænere, men de penge vi har brugt på vores lille hus i Hvidovre, kunne vi have fået meget for, hvis vi var gået på kompromis med beliggenheden.

Anmeld

21. februar 2010

Berg

Hvis du havde spurgt mig for et par år siden ville jeg helt klart have svaret HUSET. Men nu ved jeg ikke rigtig.

Vi bor i et dejligt hus laaaangt ude på landet. Vi har selv sat det i stand fra A-Z og har fået et rigtig godt hus ud af det. Naturen er skøn og der er langt til brokkende naboer.

MEN der er ingen legekammerater, busen kører 3 gange om dagen og der skal køres efter alt fra 1 l. mælk til børnehave og legekammerater. Desuden er det bare hårdt arbejde at holde sådan et gammelt hus.

Så jeg går og drømmer om at flytte til byen (måske ikke en større by) i et nyere hus. Så ville det bare være SÅ meget nemmere at få hverdagen til at glide lidt nemmere........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.