Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Meilby

Hej piger!

Jeg har siden jeg fandt ud af at jeg var gravid haft rigtig ondt i maven (faktisk grunden til jeg fandt ud af jeg var gravid), men synes nu at det de sidste dage er rykket længere ned til underlivet. Jeg oplevede en meget lille blødning torsdag nat, og ringede straks til lægen, som ikke mente der var noget at være bekymret for, når det kun var en meget lille blødning. Tror i smerterne og blødning har noget med hinanden og gøre? Og i så fald bør jeg være nervøs? Jeg er kun 6 uger henne og det er første gang jeg er gravid, så jeg er meget uvidende og nervøs.

Knus den fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Kvindemin

Meilby skriver:

Hej piger!

Jeg har siden jeg fandt ud af at jeg var gravid haft rigtig ondt i maven (faktisk grunden til jeg fandt ud af jeg var gravid), men synes nu at det de sidste dage er rykket længere ned til underlivet. Jeg oplevede en meget lille blødning torsdag nat, og ringede straks til lægen, som ikke mente der var noget at være bekymret for, når det kun var en meget lille blødning. Tror i smerterne og blødning har noget med hinanden og gøre? Og i så fald bør jeg være nervøs? Jeg er kun 6 uger henne og det er første gang jeg er gravid, så jeg er meget uvidende og nervøs.

Knus den fortvivlede

Så længe lægen siger at det ikke er nødvendigt med tjek af den blødning, syntes jeg du skal stole på ham. For (af hvad jeg har oplevet) er div. læger meget overbeskyttende for os gravide, når man ringer og er i tvivl. Hvilket jo kun er godt.

Men jeg er gravid for 2 gang nu, 9 uger henne. Og jeg kan også godt have murren i maven, og små 'lyn' nedefra og op.

Men føler du for at få et tjek, så skal du helt sikkert gøre det, så du for det bedst muligt med det hele

Knus

Anmeld

20. februar 2010

Kvindemin

Meilby skriver:

Hej piger!

Knus den fortvivlede

Vil da lige sige, at jeg forstår godt din uvished. den har vi alle første gang

Men tjek du hellere altid en gang for meget, end en for lidt.

Anmeld

20. februar 2010

Meilby

Jeg skal heldigvis til læge igen tirsdag, hvor jeg skal ind til min egen læge.. Torsdag var jeg inde ved en reservelæge.. Og så skal jeg scannes torsdag.. Synes bare ikke hende reservelægen var særlig beskyttende (havde regnet med hun havde lavet et underlivstjek eller noget), men det gør man måske ikke? Bare hva jeg har læst mange steder. Og det samme med min egen læge, hende sendte jeg en mail til, for at høre om hun mente der var grund til bekymring. Hun skrev så godt nok at en lille blødning + smerter i starten er meget normalt, og at det eneste der ellers er at gøre, er at håbe og tro på det bedste.. Synes jeg nok var en lidt forkert kommentar, men det er måske bare fordi jeg er overnervøs.. Vil bare det her så gerne.

Anmeld

20. februar 2010

Kvindemin

Meilby skriver:

Jeg skal heldigvis til læge igen tirsdag, hvor jeg skal ind til min egen læge.. Torsdag var jeg inde ved en reservelæge.. Og så skal jeg scannes torsdag.. Synes bare ikke hende reservelægen var særlig beskyttende (havde regnet med hun havde lavet et underlivstjek eller noget), men det gør man måske ikke? Bare hva jeg har læst mange steder. Og det samme med min egen læge, hende sendte jeg en mail til, for at høre om hun mente der var grund til bekymring. Hun skrev så godt nok at en lille blødning + smerter i starten er meget normalt, og at det eneste der ellers er at gøre, er at håbe og tro på det bedste.. Synes jeg nok var en lidt forkert kommentar, men det er måske bare fordi jeg er overnervøs.. Vil bare det her så gerne.

Ja det kan jeg godt se, men ddet hun måske mener med det er bare, at man skal lade vær med at tænke så negativt og gå og være bange ikke dermed sagt at jeg ikke forstår dig) - men alle de tanker, gør bare det hele værre. Hvis du forstår mig? Prøv at slap af, læg dig, tænk på alt det gode og hvil i dig selv. Det er meget meget bedre for baby.

Det er jo normalt med smerter (tænk på hvor meget nyt der sker i din krop ), og lidt blødning, for mange i starten er også normalt. Og jeg mener ikke at de tjekker af den grund, det tror jeg desværre ikke!?

Anmeld

20. februar 2010

Meilby

Okey Jeg må prøve at tænke positivt Tusind tak for hjælpen, hvor er det dejligt med en masse støttende piger herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.