Meilby skriver:
Jeg skal heldigvis til læge igen tirsdag, hvor jeg skal ind til min egen læge.. Torsdag var jeg inde ved en reservelæge.. Og så skal jeg scannes torsdag.. Synes bare ikke hende reservelægen var særlig beskyttende (havde regnet med hun havde lavet et underlivstjek eller noget), men det gør man måske ikke? Bare hva jeg har læst mange steder. Og det samme med min egen læge, hende sendte jeg en mail til, for at høre om hun mente der var grund til bekymring. Hun skrev så godt nok at en lille blødning + smerter i starten er meget normalt, og at det eneste der ellers er at gøre, er at håbe og tro på det bedste.. Synes jeg nok var en lidt forkert kommentar, men det er måske bare fordi jeg er overnervøs.. Vil bare det her så gerne.
Ja det kan jeg godt se, men ddet hun måske mener med det er bare, at man skal lade vær med at tænke så negativt og gå og være bange ikke dermed sagt at jeg ikke forstår dig) - men alle de tanker, gør bare det hele værre. Hvis du forstår mig? Prøv at slap af, læg dig, tænk på alt det gode og hvil i dig selv. Det er meget meget bedre for baby.
Det er jo normalt med smerter (tænk på hvor meget nyt der sker i din krop
), og lidt blødning, for mange i starten er også normalt. Og jeg mener ikke at de tjekker af den grund, det tror jeg desværre ikke!?
Anmeld