Piller..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg har hørt et sted fra at man kan få nogle piller ved lægen, hvis man igennem længere tid har prøvet på at blive gravid. Og intet er sket.

Er der nogle der ved om det er sandt, eller om der er andet man 'lige kan gøre'.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

VNB

har godt nok aldrig hørt om sådan nogle piller... men ville da være SKØNT hvis de fantes  

Om ikk andet kan din læge jo tage forskellige prøver og på den måde hjælpe dig med at finde ud af hvorfor det ikke er lykkes at blive gravid. Ville jeg nok prøve mig frem med først

knus

Anmeld

20. februar 2010

Malene76

Min veninde fik nogle piller hos sin læge som sikrede hende æggeløsning og en pille mod sukkersyge. Kombinationen af de to skulle åbentbar være super. Det virkede i hvertfald for hende. Jeg har hørt at akupunktur og zoneterapå skulle være rigtig godt.  Jeg tror I vil blive tilbudt at blive undersøgt dig og din kæreste for at se om der er en årsag til at I ikke er blevet gravid.

Mvh. Malene

Anmeld

20. februar 2010

Jordbærpigen

Anonym skriver:

Jeg har hørt et sted fra at man kan få nogle piller ved lægen, hvis man igennem længere tid har prøvet på at blive gravid. Og intet er sket.

Er der nogle der ved om det er sandt, eller om der er andet man 'lige kan gøre'.

De såkaldte piller du snakker om, er sikkert det i forbindelse med pco man kan få, hvis man ikke selv kan blive gravid pga. manglende ægløsning..

Anmeld

26. februar 2010

Kløver

Anonym skriver:

tror ikke man bare kan få nogle piller, det kommer jo an på hvad grunden er men man skal så vidt jeg ved have prøvet min et år før lægen vil teste for noget.

hvis ens mens er i uorden har jeg hørt melbrosia skulle virke, er jeg ikke gravid, vil jeg prøve at se om de kan få min menstruation i orden igen.

Men noget man kan gøre er zonetearpi, jeg startede selv for 1½ mdr sidne i håb om det kunne hjælpe da det skulle ha gjort meget godt for mange, så håber på gevinst på testen i morgen men nu må jeg se

held og lykke med projektet, og snak evt med lægen

Anmeld

26. februar 2010

ønskebørn74

Malene76 skriver:

Min veninde fik nogle piller hos sin læge som sikrede hende æggeløsning og en pille mod sukkersyge. Kombinationen af de to skulle åbentbar være super. Det virkede i hvertfald for hende. Jeg har hørt at akupunktur og zoneterapå skulle være rigtig godt.  Jeg tror I vil blive tilbudt at blive undersøgt dig og din kæreste for at se om der er en årsag til at I ikke er blevet gravid.

Mvh. Malene

Jeg tror hun fejler det samme som mig. Jeg har PCO. Jeg får Metformin der også er til sukkersyge og bl.a. en pille der heder Pergotime.. Nogle har kun brug for denne for at det lykkedes...

Anmeld

26. februar 2010

Cecilie1988

Jeg tror også at det er de piller for at få ægløsning.

Har selv Pco og fik metformin og ægløsningpiller (kan ikke huske navnet), og tog en sprøjte en gang og nu er jeg da gravid.

Men ja man skal jo testes for at finde ud af hvorfor man ikke kan blive gravid og så kan man komme i behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.