Bad hair day?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

pyh ha da, nej....

Sådan han har det med at nusse i hår med sine små mad fingre under hvert måltid, ville det blive træls i længden...

Ps. har altså fundet et par minymo baggy pants mere. I kære børn hang der på et 'tag 2 for 100 kr.' lige et par i 92.

Haha kunne da ellers se godt ud, så får han jo bare dreadlocks

Ej ha altså, jeg har et par i str 92 til at ligge som er for store, skulle altså have dem. Og venter spændt på de får nye vare hjem rundt omkring for at se om der er nogle nye med, man kan jo håbe på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

CarinaSB

Han er jo bare total lækker 

Anmeld

20. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Ayasmor skriver:

Den blåhårede hotte model professor... haha...  de får sku nogle skøre ideer nogle gange de små..

ja det er helt vildt.

Han har rendt rundt til hvert vindue og sagt; det sner - det sner. Mere sne - mere sne...

Og så lige tømt hans balje med duplo'er 3 gange i streg.

Anmeld

20. februar 2010

suanne85 skriver:

Haha kunne da ellers se godt ud, så får han jo bare dreadlocks

Ej ha altså, jeg har et par i str 92 til at ligge som er for store, skulle altså have dem. Og venter spændt på de får nye vare hjem rundt omkring for at se om der er nogle nye med, man kan jo håbe på det

kan lige forestille mig hvordan hans huer bliver indeni...

Tænkte også bare at dem måtte vi også have, syntes ikke det et ret mange bytikker der har dem mere. Har det bedst med at skulle studere - røre og føle på dem. Så vi købte dem og en skrig gul minymo t-shirt til, fra samme stativ.

Anmeld

20. februar 2010

CarinaSD skriver:

Han er jo bare total lækker 

jeps... og tak..

Anmeld

20. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

kan lige forestille mig hvordan hans huer bliver indeni...

Tænkte også bare at dem måtte vi også have, syntes ikke det et ret mange bytikker der har dem mere. Har det bedst med at skulle studere - røre og føle på dem. Så vi købte dem og en skrig gul minymo t-shirt til, fra samme stativ.

føj hehe

Nej syntes jeg nemlig heller ikke, og jeg vil også helst se og røre inden jeg køber. Det eneste jeg køber via nettet er body. Syntes det er lige så billig i butikkerne hvis man kigger godt efter.  Wee skrigende hǵul, så kan i se hvor han er altid

Anmeld

20. februar 2010

suanne85 skriver:

føj hehe

Nej syntes jeg nemlig heller ikke, og jeg vil også helst se og røre inden jeg køber. Det eneste jeg køber via nettet er body. Syntes det er lige så billig i butikkerne hvis man kigger godt efter.  Wee skrigende hǵul, så kan i se hvor han er altid

Men syntes heller ikke der er mange fede alm cowboy bukser på markedet lige pt.

Jo med hængerøv, kan lige forestille mig hvor hysterisk Frederic ville blive når han skulle sidde på en motorcykel o.lign og så bukserne sidder oppe om låret.

Den er total sej, da der hele vejen rundt står minymo i gråt med forskellige str skrift og forskellige steder så det lige som overlapper hinanden..

Anmeld

20. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Men syntes heller ikke der er mange fede alm cowboy bukser på markedet lige pt.

Jo med hængerøv, kan lige forestille mig hvor hysterisk Frederic ville blive når han skulle sidde på en motorcykel o.lign og så bukserne sidder oppe om låret.

Den er total sej, da der hele vejen rundt står minymo i gråt med forskellige str skrift og forskellige steder så det lige som overlapper hinanden..

Nej er faktisk noget tid siden jeg har købt nye bukser til Emil, ikke noget der har tiltalt mig. Håber der er noget her til den 1, for han har nogle der er ved at være for små efterhånden.

Anmeld

20. februar 2010

suanne85 skriver:

Nej er faktisk noget tid siden jeg har købt nye bukser til Emil, ikke noget der har tiltalt mig. Håber der er noget her til den 1, for han har nogle der er ved at være for små efterhånden.

Her har vi svært ved at finde nogle ordenlige i 92, for de er så store i livet at det der elastik og knap system, ikke kan spændes nok ind.

Nogle 92'er har været nødt til at ladde ligge endnu, for de ikke kan spændes mere ind og han alligevel taber dem. Vi har et par de er spændt det ind de kan og så laver de det der 'rynke' hele vejen rundt.

Lige som hvis du tager en snor i et par bukser og strammer til - så du til sidst ikke kan hive mere i den pga stoffet.. 

Anmeld

20. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Her har vi svært ved at finde nogle ordenlige i 92, for de er så store i livet at det der elastik og knap system, ikke kan spændes nok ind.

Nogle 92'er har været nødt til at ladde ligge endnu, for de ikke kan spændes mere ind og han alligevel taber dem. Vi har et par de er spændt det ind de kan og så laver de det der 'rynke' hele vejen rundt.

Lige som hvis du tager en snor i et par bukser og strammer til - så du til sidst ikke kan hive mere i den pga stoffet.. 

Uh det kender vi her, har et par bukser jeg ikke bruger til ham fordi de er for løse i livet, og det ser altså bare mega dumt ud, taber de dem ikek så får de bare en bagdel som om at de havde 10 bleer på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.