Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu gider jeg virkelig ikke det sne mere Det er helt vildt hva der er kommet af sne siden i går og det vælter bare forsat ned..Mande skrabet sne for en time siden og der ligger allerede 20 cm igen og det falder baer hurtigt...Og da han skovlede var det i hvertfald ½ meter sne der lå..
Driverne vi hari haven og ude foran er så store at det er rene kælkebakker...
Og jordskælv her i Nordjyllan i går aftes. Man kan da vist rolig siger at vejret er gået afmok...
Og alt er bare dækket i sne.. har lige lagt et par billeder ind af det..Vi kan snart ikke se ud af vores store stuevindue mere pga snedriver og som ikan se er de højre end barnevognen...Hunden kan næsten ikke komme frem ud i haven pga sneen..
Nej nu er det sku nok.. nu vil vi have forår og varme..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er det enorme snefnug der vælter ned... Det er godt fyldt her igen....
Vi har ikke fået så meget, men min far,, stedmor, søster + mand og bedstemor har meldt afbud til Jesse fødselsdag, for de har fået rigtig meget Men jeg sagde allerede til dem i går at jeg hellere så de blev hjemme i stedet for at tage nogen chancer
Nu holder det da godt nok pause her med at sne... Om lidt, er det startet igen...
Hold da helt op her nede slud regner det så vi har snart ikke så meget sne tilbage mere...
Må lige tag nogle billeder når Nicklas sover så i kan se...
Pia skriver: Nu gider jeg virkelig ikke det sne mere Det er helt vildt hva der er kommet af sne siden i går og det vælter bare forsat ned..Mande skrabet sne for en time siden og der ligger allerede 20 cm igen og det falder baer hurtigt...Og da han skovlede var det i hvertfald ½ meter sne der lå.. Driverne vi hari haven og ude foran er så store at det er rene kælkebakker... Og jordskælv her i Nordjyllan i går aftes. Man kan da vist rolig siger at vejret er gået afmok... Og alt er bare dækket i sne.. har lige lagt et par billeder ind af det..Vi kan snart ikke se ud af vores store stuevindue mere pga snedriver og som ikan se er de højre end barnevognen...Hunden kan næsten ikke komme frem ud i haven pga sneen.. Nej nu er det sku nok.. nu vil vi have forår og varme..
havde vi også her i lille ringkøbing - i vestjylland... jeg blev total bange!!! Selvom det kun er målt til 4,7 på richterskalaen(staves) så er det jo uvandt i Dk...
Ja må indrømme jeg elskeeeer sne, men nu er det da for meget af det gode
Vi lagde ny ahve i sommers, og i efteråret, og alle de nye planter har jo knap nok fået en chance, så er jo nærvøs for min have og alle de nye planter Men har glædet mig siden efteråret til foråret, så jeg kunne se alle mine fine løg i haven komme op, og ventetiden er godt nok ved at blive lang
Kom så sol, forår, sommer, varme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128