Det er jo et mirakel uden lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Dictes mor

Jeg har lige siddet og kigge på billeder af min venindes lille dreng, og så slog det mig pludselig sådan for alvor. Jeg får lige straks en lille baby, min helt egen lille baby. Det er jo et kæmpe mirakel, og noget af det største nogensinde (for os i hvert fald), jamen altså jeg blev bare lige ramt af en umådelig glæde, jeg er helt ovenud lykkelig. Det er bare så dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

msax

Det er helt fantastisk - og det bliver kun endnu mere fantastisk når Dicte ligger på din mave og hun virkelig er hos dig.

GLÆD dig

Anmeld

20. februar 2010

Milka

jeg kan huske at jeg havde samme oplevelse ... næsten som en åbenbaring, hvor det virkelig går op for en at der rent faktisk er et barn (to, for mit vedkommende) på vej.

kan kun sige det samme som msax, bare vent! glæd dig

Anmeld

20. februar 2010

Ida.

Det er lige præcis det det er - et kæmpeMIRAKEL! Jeg kigger stadig på mine piger og tænker; "tænk sig, at vi har lavet dem"....det er da mirakuløst!

Anmeld

20. februar 2010

Vinker

Ja vågn op Camilla - DU skal skisme SNART være MOOOAAAR!

Det er så stort at man slet ikke fatter det - heller ikke en gang når man ligger der med sin lille nyfødte i armene for man tror hele tiden at nogen kommer og tar den lille fra en igen og siger: "så får du ikke mere for den 25 øre!" MEN der er altså IKKE nogen der kommer efter jeg den dag I går fra barselsgangen med lille Dicte i autostolen for det er JERES lille guldklump og I er hendes forældre!

Det er virkelig livets mirakel - Ingen tvivl om det, suk.

Anmeld

20. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Jeg har lige siddet og kigge på billeder af min venindes lille dreng, og så slog det mig pludselig sådan for alvor. Jeg får lige straks en lille baby, min helt egen lille baby. Det er jo et kæmpe mirakel, og noget af det største nogensinde (for os i hvert fald), jamen altså jeg blev bare lige ramt af en umådelig glæde, jeg er helt ovenud lykkelig. Det er bare så dejligt!

ha gu er det så Camilla! et mirakel!  jeg tænker rigtig meget på dig, og jeg glæder mig sådan til Dicte viser sit lille ansigt

JUHUUUUUU CAMILLA SKAL VÆRE MOR

Anmeld

20. februar 2010

lion

Ja det er et stort mirakel, og det bliver kun større når du får hende i dine arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.