hende har jeg slet ikke fortalt jer om.... Og det er synd og skam!
Jeg er jo flyttet med i mit liv.... Har boet i 6 byer allerede, fordelt på sjællend, jylland og fyn... Så veninder er det småt med, mange af de gamle er faldet fra, og det har været svært at få nye...
MEN, jeg har een veninde. Og hun er så også den dejligste, sødeste, mest hjælpsomme og mest forstående man kunne finde! Hun er der altid, når man er ked, trist, glad eller har brug for hjælp. Og så er hun uddannet fysioterapeut..
Sidst jeg var på Falster, masserede hun hele min øvre ryg. Og det var deeejligt.... Igår gjorde hun det igen.... og endnu en gang uden beregning... Hun sagde ja til at gøre det trods det at hun havde muget en hel madras ud hos hesten (læs: meget gammel tung tung hestelort), og skovlet sne og allerede have masseret på hendes arbejde... og jeg kunne først komme klokken ni.... men alligevel siger hun ja...
hun er der bare altid, og jeg har kendt hende siden jeg var 12 år.... hun var der for mig i årene hvor jeg havde depression...
jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det her.... andet end at konstatere at sådanne mennesker burde der være flere af!!! for hun er simpelthen fantastisk!
Anmeld