Verdens bedste veninde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Ni-ko-li-ne

hende har jeg slet ikke fortalt jer om.... Og det er synd og skam!

Jeg er jo flyttet med i mit liv.... Har boet i 6 byer allerede, fordelt på sjællend, jylland og fyn... Så veninder er det småt med, mange af de gamle er faldet fra, og det har været svært at få nye...

MEN, jeg har een veninde. Og hun er så også den dejligste, sødeste, mest hjælpsomme og mest forstående man kunne finde! Hun er der altid, når man er ked, trist, glad eller har brug for hjælp. Og så er hun uddannet fysioterapeut..

Sidst jeg var på Falster, masserede hun hele min øvre ryg. Og det var deeejligt.... Igår gjorde hun det igen.... og endnu en gang uden beregning... Hun sagde ja til at gøre det trods det at hun havde muget en hel madras ud hos hesten (læs: meget gammel tung tung hestelort), og skovlet sne og allerede have masseret på hendes arbejde... og jeg kunne først komme klokken ni.... men alligevel siger hun ja...

hun er der bare altid, og jeg har kendt hende siden jeg var 12 år.... hun var der for mig i årene hvor jeg havde depression...

jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det her.... andet end at konstatere at sådanne mennesker burde der være flere af!!! for hun er simpelthen fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Barbamama

Det er bare guld værd at der findes sådanne mennesker. Det er med at værdsætte dem. Jeg har også bare verdens bedste veninde. Jeg ved ikke helt hvad jeg skulle gøre uden hende. Hun er der bare altid både til det sjove og mindre sjove....

Anmeld

20. februar 2010

Vinker

Hun lyder skisme også som en super dejlig veninde - Hvor er det godt for dig at du har hende for sådanne veninder hænger bare ikke på træerne. Specielt ikke når man er flyttet en del rundt!

Det er bare guld værd at ha én man ved man altid kan komme til - Om man så er glad eller rigtig trist.

Anmeld

20. februar 2010

Ranarupta

Tillykke med verdens bedste veninde, Karina! 

Det betyder bare alverden i de gode tider og endnu mere i de mørke... 

Anmeld

21. februar 2010

lion

Ja det er svært at finde gode veninder der bliver når man flytter meget.

Hvor er det dejligt at du har en så god veninde der er der for dig både i gode og dårlige tider.

Anmeld

21. februar 2010

anna-jonas

Sådan en veninde er GULD værd, husk at fortælle hende det, ikke???

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.