Terminsdagen, der kom og gik igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

lion

Jeg sidder stadigvæk her med mave på og det er 6 timer og 39 min. siden det var min terminsdato.

Men hvis det er som med Cassandra, ja så skal jeg vente 14 dage i alt, og det er alt for lang tid.

Jeg gik her og troede at nu hvor det var anden gang, ville folk lade være, nu hvor jeg havde sagt første gang at det var rimlig irriterne. Men nej, mange fra familien min og Jacobs skulle "liiiige" hører om hvordan det gik og om han var kommet ud.(Susanne du må godt) Ja selvfølgelig er han kommet ud og jeg sidder her hjemme og ikk har fortalt nogen det. SOM OM, de ved jo godt jeg vil sende dem en sms.

Men i dag tager vi hjem til min mor og hygger der, så jeg ikk får grå hår af at vente. Så håber jeg noget går igang da min mor bor 10 min med bus fra sygehuset og vi bor ca 1 time derfra med offentlig transport. 

Jeg ville bare give jer en update om hvordan det gik. Susanne skal nok skrive herinde når jeg har født.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Jeg sidder stadigvæk her med mave på og det er 6 timer og 39 min. siden det var min terminsdato.

Men hvis det er som med Cassandra, ja så skal jeg vente 14 dage i alt, og det er alt for lang tid.

Jeg gik her og troede at nu hvor det var anden gang, ville folk lade være, nu hvor jeg havde sagt første gang at det var rimlig irriterne. Men nej, mange fra familien min og Jacobs skulle "liiiige" hører om hvordan det gik og om han var kommet ud.(Susanne du må godt) Ja selvfølgelig er han kommet ud og jeg sidder her hjemme og ikk har fortalt nogen det. SOM OM, de ved jo godt jeg vil sende dem en sms.

Men i dag tager vi hjem til min mor og hygger der, så jeg ikk får grå hår af at vente. Så håber jeg noget går igang da min mor bor 10 min med bus fra sygehuset og vi bor ca 1 time derfra med offentlig transport. 

Jeg ville bare give jer en update om hvordan det gik. Susanne skal nok skrive herinde når jeg har født.  

"Julius, jeg mener det, kom ud NU!"

slet ingen tegn Helene?

Anmeld

20. februar 2010

JustAnotherName

Åhh det er bare ubærligt at skulle vente "ekstra"... Som om de godt 9 måneder op til terminen ikke er utålmodig venten nok!!

Håber du får tiden til at gå, og at Julius snart giver tegn til at ville ud.

Hav en dejlig weekend ....selvom du er 40+1..... > ?!?

Anmeld

20. februar 2010

Vingummien

lion skriver:

Gider slet ikke spørge mere, tror jeg har skældt ham nok ud efter hånden fordi han bliver der inde Han burde skamme sig

MEn skal lige

Kom så ud knægt!!!!!!!!!!!

vi venter

Anmeld

20. februar 2010

Dictes mor

Altså Julius den bølle, sikke han kan drille sin mor. Han synes sikkert, at det er for koldt at komme ud, han vil hellere ligge lunt og godt inde i mor. Men hør nu her Julius, det er så hyggeligt herude med sneen, at jeg synes, at du skulle komme ud, din mor vil så gerne se dig.

Jeg kan godt forstå, at du er ved at gå til af at vente, og da i særdeleshed, hvis folk hele tiden og spørger. Det må være så irreterende, kan du ikke lade være med at tage telefonen, og dog, så tror de sikkert det er fordi, der sker noget. Ja jeg ville ønske, at jeg kunne give et råd, men jeg har ingen, og jeg er sikker på, at jeg også selv står i præcis samme situation som du om en måned, når jeg når min termin. Og 14 dage, puha, det må være så lang tid, især fordi man jo hele tiden går og tænker, nu kan det ske, og man mærker og mærker efter hele tiden. Det er godt, at du finder på lidt at tage dig til, så tiden måske går lidt hurtigere, også krydser jeg fingre for, at Julius snart beriger os med sit selskab

Knus og lidt ve-støv fra Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.