Altså Julius den bølle, sikke han kan drille sin mor. Han synes sikkert, at det er for koldt at komme ud, han vil hellere ligge lunt og godt inde i mor. Men hør nu her Julius, det er så hyggeligt herude med sneen, at jeg synes, at du skulle komme ud, din mor vil så gerne se dig.
Jeg kan godt forstå, at du er ved at gå til af at vente, og da i særdeleshed, hvis folk hele tiden og spørger. Det må være så irreterende, kan du ikke lade være med at tage telefonen, og dog, så tror de sikkert det er fordi, der sker noget. Ja jeg ville ønske, at jeg kunne give et råd, men jeg har ingen, og jeg er sikker på, at jeg også selv står i præcis samme situation som du om en måned, når jeg når min termin. Og 14 dage, puha, det må være så lang tid, især fordi man jo hele tiden går og tænker, nu kan det ske, og man mærker og mærker efter hele tiden. Det er godt, at du finder på lidt at tage dig til, så tiden måske går lidt hurtigere, også krydser jeg fingre for, at Julius snart beriger os med sit selskab 
Knus og lidt ve-støv fra Camilla
Anmeld