Kronisk liderlighed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.720 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. februar 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg tror jeg lider af kronisk liderlighed og derfor onanerer jeg hele tiden. For at komme med nogle eksempler kan jeg da lige fortælle, at jeg onanerede 6 gange i forgårs og 4 gange i går. Man skulle jo næsten tro jeg var en mand men jeg er søreme en kvinde.... er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Millepus

Nej

Anmeld

20. februar 2010

@spire

Det jo først kronisk når du også liiige skal på toilettet x-antal gange i løbet af dagen for at håndtere det.. Så nej, der er ikke noget galt med dig bare fordi du onanerer ofte..

Det er ganske naturligt, og du er blot en kvinde med en stor lyst, og sådan er det.. De fleste mænd burde elske en kvinde som dig, og mange andre kvinder vil sikkert misunde dig.. Men lad da være med at være Ano i sådan et indlæg.. Sex og lysten her til er det absolut mest naturlige i verden.. Vær stolt af det, og stå frem!

Det gør det blot til mere tabu at være ano og ikke turde stå ved det...

Anmeld

20. februar 2010

Anonym trådstarter

@spire skriver:

Det jo først kronisk når du også liiige skal på toilettet x-antal gange i løbet af dagen for at håndtere det.. Så nej, der er ikke noget galt med dig bare fordi du onanerer ofte..

Det er ganske naturligt, og du er blot en kvinde med en stor lyst, og sådan er det.. De fleste mænd burde elske en kvinde som dig, og mange andre kvinder vil sikkert misunde dig.. Men lad da være med at være Ano i sådan et indlæg.. Sex og lysten her til er det absolut mest naturlige i verden.. Vær stolt af det, og stå frem!

Det gør det blot til mere tabu at være ano og ikke turde stå ved det...

ja du har ret i det du skriver men det er bare lidt pinligt... og med mænd er det sådan at de fleste jeg har haft har syntes at det blev for meget sex men så er de kommet på andre tanker når vi ikke har været i forholdet mere. nok den med at du ikke ved hvad du har før du har mistet det. og nej hihi jeg render ikke på wc og onanerer imens jeg er på jobbet

Anmeld

20. februar 2010

Diana...

SÅDAN  Du må være en vær mands drøm.

Selvfølgelig er der ikke noget galt, jeg tror alle har mere lyst i perioder end andre. Mig og min mand kan da os have nogen dage hvor vi hurtig kan komme op på en 4-5 gange. 

Knus til dig.

Anmeld

20. februar 2010

Diana...

Millepus skriver:

Nej

Hmm hvorfor nej?

Anmeld

20. februar 2010

Muffinmus

hmm, normalt NEJ, ok, tja, hvorfor ikke

Der er slet ingen tvivl om at det IKKE er normalt...men hvis du har det godt med at være liderlig konstant så er det da helt fint. Det er kun et problem hvis du ikke selv synes du har styr på det..og med så mange gange på en dag er du godt nok også ved at bruge meget tid på det må jeg indrømme.

Hvorfor det ikke er normalt...??

Jamen det giver vel sig selv, fordi de fleste absolut ikke kommer i nærheden af det du har gang i..og da slet ikke hver dag. Det er ganske får procent tror jeg der er som lige beskriver dig selv, og så SKAL ornanere så mange gange hver dag.

Men som sagt synes jeg kun det er et problem hvis du føler det som noget du SKAL...lige som gambling, stoffer osv..bare i en mildere grad og NOGET mere fornuftigtMen forstå mig ret, at det er noget du bare FØLER du skal, for så er du ret afhængig og det vil på længere sigt nok ikke være en fordel eller rart for dig.

Men så længe du har styr på det og synes det er fedt, så go ahead

Anmeld

20. februar 2010

Bayze

Anonym skriver:

Ja jeg tror jeg lider af kronisk liderlighed og derfor onanerer jeg hele tiden. For at komme med nogle eksempler kan jeg da lige fortælle, at jeg onanerede 6 gange i forgårs og 4 gange i går. Man skulle jo næsten tro jeg var en mand men jeg er søreme en kvinde.... er det normalt?

Smiler lidt over indlægget:-)

Det er sgu da bare skønt med en stor og stærk libido - det skal du da være glad for!! Hvis du synes den er i overkanten, så overtager jeg da gerne lidt af den:-)

Altså det er jo helt vildt så forskellige vi er mht sexualdrift, og jeg tror simpelthen ikke man kan definere en "normal". Men der er selvfølgelig nogen der er ude i noget der mere handler om sex-afhængighed, og jeg tror noget der kan pege i den retning er hvis sex går hen og styrer ens liv og hverdag. Altså hvis sex prioriteres over éns sociale liv, arbejde osv, på en måde hvor man ikke rigtig selv kan styre det. Men sådan hører jeg dig overhovedet ikke...

Nyd det:-)

Anmeld

20. februar 2010

Millepus

DianaMoar skriver:

Hmm hvorfor nej?

Fordi hun spurgte om det var normalt, og jeg synes absolut ikke at det er normalt. Og for mig lyder det ogsaa mere som en der vil goere lidt opmaerksom paa sig selv.

Camilla

Anmeld

20. februar 2010

Diana...

Millepus skriver:

Fordi hun spurgte om det var normalt, og jeg synes absolut ikke at det er normalt. Og for mig lyder det ogsaa mere som en der vil goere lidt opmaerksom paa sig selv.

Camilla

Ej altså så havde personen altså nok ikke valgt at være ano hvis det var det hun havde brug for!

Og fordi man er mega liderlig en gang i mellem det er sgu da ikke unormalt det håber jeg sgu da for alle de er en gang i mellem! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.