kan ikke lade være med at grine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Milka

luca står rigtig meget uden støtte for tiden – altså hun står der bare, og ret længe ad gangen. i går stod hun midt ude på gulvet og spiste en frikadelle, og i dag stod hun i køkkenet og bare bladrede i sin lille godnatbog. og så har hun denne nonchalante mine når hun gør det, sådan meget 'yeah whatever' agtigt, det ser bare så morsomt ud!! vil se om jeg kan fange hende på kamera i morgen.

og mon ikke der snart kommer et lille bitte skridt ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

anna-jonas

Joooo..........mon ikke. Men hvis hun ikke vil gå, så kan man jo også (på sigt) bruge det der ståen, til meget............bl.a i baren, hvor man kan se cool ud, med en lille drink, og samle lækre knejter op..........

Anmeld

19. februar 2010

Klumpe-dumpe

*LOL* kan lige se det for mig... HUn er dælme sej, hende Sambuca-Lucca. ;)

Lutski, gav og så slip fra bordet idag, så hun stod selv, men hende "lorte"-moderen kunne jo ikke lade være med at ubryde.... Aaajjj, så ungen blev forskrækket og sat sig på numsen..

Fnis og nat nat.

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

luca står rigtig meget uden støtte for tiden – altså hun står der bare, og ret længe ad gangen. i går stod hun midt ude på gulvet og spiste en frikadelle, og i dag stod hun i køkkenet og bare bladrede i sin lille godnatbog. og så har hun denne nonchalante mine når hun gør det, sådan meget 'yeah whatever' agtigt, det ser bare så morsomt ud!! vil se om jeg kan fange hende på kamera i morgen.

og mon ikke der snart kommer et lille bitte skridt ud af det?

hvor fantastisk.. det er SÅ sjovt når de gør de der små ting!

Anmeld

20. februar 2010

lion

Hvor er hun bare dygtig.

Ja det er sjvoe små ting, ens børn gør.

Anmeld

20. februar 2010

Ranarupta

Nåååh... Hvor fint!

Åh, hvor jeg glæder mig til de her ting. (Selvom det nok vil være smartest, at Bønne faktisk kommer ud først...) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.