Krøller eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.072 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

et-ønske

Ja for mit vedkommende er det EJ, nu ihvertfald!! I oktober fik lavet en bunke latterlige 80ér krøller, det har jeg bare SÅ meget fortrudt!! Nu er der vokset cirka 4 cm ud, så jeg har total glat hår i toppen og det lange er "trist" krøllet, for det er jo nogen og ingenting.... Jeg er absolut ikke pænt med kort hår, så det er ikke en mulighed. Men er der nogen her det ved hvordna jeg bedst muligt gør livet surt for mine krøller så de fiser derhen hvor solen ikke skinner?

Ej jeg ved godt det måske lyder pjattet, men jeg føler mig slet ikke smart lige pt, og gider slet ikke gøre noget ved mit garn...

Kh Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

mariamiss6

Luna3 skriver:

Ja for mit vedkommende er det EJ, nu ihvertfald!! I oktober fik lavet en bunke latterlige 80ér krøller, det har jeg bare SÅ meget fortrudt!! Nu er der vokset cirka 4 cm ud, så jeg har total glat hår i toppen og det lange er "trist" krøllet, for det er jo nogen og ingenting.... Jeg er absolut ikke pænt med kort hår, så det er ikke en mulighed. Men er der nogen her det ved hvordna jeg bedst muligt gør livet surt for mine krøller så de fiser derhen hvor solen ikke skinner?

Ej jeg ved godt det måske lyder pjattet, men jeg føler mig slet ikke smart lige pt, og gider slet ikke gøre noget ved mit garn...

Kh Ditte

Glattejern??? Det tager selvfølgelig et stykke tid hver dag. men du kunne jo bare gøre det sådan let og hurtigt, det hjælper måske lidt på det...

Og ellers må du vel sætte alt håret op, i en eller anden form for knold. Det kan måske pynte og skjule lidt?

Men jeg ved faktisk ikke om der findes kemikalier, der kan reverse en permanent krølning....

Anmeld

19. februar 2010

lululupo

Du kan godt få din frisør til at fjerne krøllerne, det er bare en stor omgang kemi og lidt timer i stolen.........

Anmeld

19. februar 2010

Ranarupta

Ja, jeg vil også sige, at der findes kemikalier, der kan rette krøllerne ud. 

Min mor, mine tre søstre og jeg selv har naturlige krøller (jeg er såååå træt af mine) og da min mor engang skulle prøve noget nyt og fik dem kemisk glattet. 
Hendes frisør fralagde sig ethvert ansvar, da hun aldrig havde prøvet det før og ikke kendte produktet.
Produktet var til afro-hår og den mildeste udgave, der fandtes dengang - det var til børn.

På trods af, at det ikke var i håret i hele virketiden og at det var til børn, fik min mor store ætsningssår i hovedbunden og håret blev SÅ ødelagt.
Hvis det er det, din egen frisør ville bruge, kan jeg ikke anbefale det. Min mor fortrød virkelig.

Men det er alligevel 10 år siden, så mon ikke, at der er kommet nye produkter?

Anmeld

19. februar 2010

Honningblomst

Som de andre siger kan du få dem glattet ud, men jeg ville ikke turde det...tænk hvis alt dit hår så er ødelagt bagefter...glattejern og hestehale... og så ellers lidt tålmodighed...og så lige en ting mere...HVORDAN KUNNE DU FINDE PÅ DET??????? 

Knus Eva..

Anmeld

19. februar 2010

et-ønske

Jeg har forsøgt glatjern, men så kruser det bare helt åndssvagt. Min frisør vil ikke fjerne dem med kemikalier, hun siger det ødelægger håret. Grrrr da jeg fik krøller sidste gange for 7 år siden sagde jeg også at nu skulle det aldrig mere, åhhh så hopper man på en dille.... Hvem der dog havde hår der gror hurtigt og tålmodighed som en engel )

(kan ikke sætte smileys ind, ellers havde der været en del)

Anmeld

19. februar 2010

et-ønske

Eva skriver:

Som de andre siger kan du få dem glattet ud, men jeg ville ikke turde det...tænk hvis alt dit hår så er ødelagt bagefter...glattejern og hestehale... og så ellers lidt tålmodighed...og så lige en ting mere...HVORDAN KUNNE DU FINDE PÅ DET??????? 

Knus Eva..

Jamen jeg ved ikke hvad der gik af mig?? Det gentager sig ALDRIG!!  Normalt har jeg sådan rigtig glat hår med glans der skinner som i en loreal reklame.... Nu er det bare trist, tørt og fuldstændig glansløst.

Kh Ditte

Anmeld

19. februar 2010

Honningblomst

Luna3 skriver:

Jamen jeg ved ikke hvad der gik af mig?? Det gentager sig ALDRIG!!  Normalt har jeg sådan rigtig glat hår med glans der skinner som i en loreal reklame.... Nu er det bare trist, tørt og fuldstændig glansløst.

Kh Ditte

Ja.. det er desværre det der sker jo... jeg har altid haft helt glat hår, så fik jeg børn og så fik jeg lidt fald i...så føntørrer jeg det er det bare helt glat og skum i så har jeg krøller, er sgu meget smart..

Men jeg var permanentet fra jeg var 12-22 år...

Men det vokser jo heldigvis ud igen..

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

Ranarupta skriver:

Ja, jeg vil også sige, at der findes kemikalier, der kan rette krøllerne ud. 

Min mor, mine tre søstre og jeg selv har naturlige krøller (jeg er såååå træt af mine) og da min mor engang skulle prøve noget nyt og fik dem kemisk glattet. 
Hendes frisør fralagde sig ethvert ansvar, da hun aldrig havde prøvet det før og ikke kendte produktet.
Produktet var til afro-hår og den mildeste udgave, der fandtes dengang - det var til børn.

På trods af, at det ikke var i håret i hele virketiden og at det var til børn, fik min mor store ætsningssår i hovedbunden og håret blev SÅ ødelagt.
Hvis det er det, din egen frisør ville bruge, kan jeg ikke anbefale det. Min mor fortrød virkelig.

Men det er alligevel 10 år siden, så mon ikke, at der er kommet nye produkter?

Uhh, jeg er så misundelig på dine krøller! Dem jeg kender med krøller vil gerne af med dem! uhh jeg ville gerne bytte !!!

Anmeld

19. februar 2010

@spire

Der er en shampoo og balsam fra Swarchkorf (staves?) Der hedder Asian straight and anti freeze mener jeg vidst nok.. De kommer i lilla flasker.. De er SUPER gode til at rette krøller ud og gøre håret flot og glansfuldt.. Jeg tror hvis du blander det shampoo balsam med glattejern at du vil kunne få et ret flot resultat du kan leve med indtil de er vokset nok ud...

Det er da forsøget værd, og er ikke skadeligt for håret...?

Knuz @spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.