babyspark med power !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Enayia

Jeg havde en lille finurlig oplevelse jeg gerne vil dele med jer.

Jeg lå og læste en bog inden jeg fik en lille lur med bogen på min mave, pludselig flyver bogen et lille stykke op, ret voldsomt, det er da godt nok utroligt hvor hårdt sådan en lille baby kan sparke, jeg blev helt ræd

Andre med yderst aktive skipper skræk babyer i maven!

God aften

Enayia 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

hc=k

Det lyder vildt morsomt når du skriver det og jeg kan ikke lade være med at små grine

Jeg har ikke nogen baby i maven, men da jeg havde sparkede han tit fjernbetjeningen væk og ja man kan godt blive forskrækket, men på den gode måde

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

hc=k skriver:

Det lyder vildt morsomt når du skriver det og jeg kan ikke lade være med at små grine

Jeg har ikke nogen baby i maven, men da jeg havde sparkede han tit fjernbetjeningen væk og ja man kan godt blive forskrækket, men på den gode måde

Haha utroligt ! Jeg fatter ikke hvordan de dog gør det. Det sjoveste jeg har oplevet ud over bogen er at den sparkede til katten mens den lå på min mave, så blev den lidt fornærmet og hoppede ned haha

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

Enayia skriver:

Haha utroligt ! Jeg fatter ikke hvordan de dog gør det. Det sjoveste jeg har oplevet ud over bogen er at den sparkede til katten mens den lå på min mave, så blev den lidt fornærmet og hoppede ned haha

Hehe det minder mig om en bog jeg har læst

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

Enayia skriver:

Hehe det minder mig om en bog jeg har læst

Anmeld

19. februar 2010

Christinahr

Da den stoer lå i maven bøjede hun et af mine ribben - møg tøs

Jeg havde ingenting lavet, lå med bækkenløsning og opsøgte jo lægen for jeg troede jeg skulle dø så ondt gjorde, men næ nej - det var bare lillepigen der lige ville markere dig

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

Christinahr skriver:

Da den stoer lå i maven bøjede hun et af mine ribben - møg tøs

Jeg havde ingenting lavet, lå med bækkenløsning og opsøgte jo lægen for jeg troede jeg skulle dø så ondt gjorde, men næ nej - det var bare lillepigen der lige ville markere dig

Bøjede det  det lyder godt nok for vildt! Shit kan de det ! Det må have gjort pænt ondt!

Anmeld

19. februar 2010

Christinahr

Ja jeg havde også lidt svært ved at tro på det, men havde så ondt ved ribbenen og hver gang jeg vendt mig, hostede eller grinte gjorde det bare røvnas, og eftersom jeg bare havde ligget på sofaen, kan jeg ikke se andet end lægen må ha ret.... en ting er sikkert, det gjorde av

Anmeld

19. februar 2010

lululupo

Neiiiii hvor sjovt, kan lige forestille mig det.... Vi havde også en sjov oplevelse igår, Lasse min mand skulle prøve at lytte til maven med øret, hvorefter det resulterer i et spark så min navle popper op i hans øregang, grinte grinte og grinte........

Christina uge 24

Anmeld

19. februar 2010

Malene84

Kender det alt for godt - og jeg har to på én gang!!! Vi er sikre på der kommer to supermænd ud  de sparker simpelthen så hårdt. Har ikke prøvet at en bog flyver af sted, men mine trøjer vrider sig rundt, ser altså vildt skægt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.