X Factor debat - Til under hele programmet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Mira0911

Linda2009 skriver:

Spændende. Giv lige en melding, når det er afgjort

In-joy røg ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mutti2B

Milla-Victoria's mor skriver:

HAHAHAHAHAHAH 

Genialt tænkning  Nogen der har hans nummer ???

Øh, ikke for at gøre dig ked af hjertesmerter men er han ikke bøsse??

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Mutti2B skriver:

Øh, ikke for at gøre dig ked af hjertesmerter men er han ikke bøsse??

Hahaha.... Den havde jeg ikke lige tænkt over!! Det kan da godt være  Det ville faktisk ikke undre mig

Anmeld

19. februar 2010

Kløver

Må indrømme jeg synes de fleste deltagere synger godt, jeg synes også det var ok in-joy røg ud, synes ikke de sang værst, men bryder mig ikke om deres optræden, der er et eller andet ved dem der virker så slesket, og pige-chammør agtigt, uh ha

kan dog slet ikke forstå 8210 kom videre, de synger da a H-til, undskyld udtrykket men tænker også frem imod hvis man hører sangene på cd, og ville aldrig købe en cd fr at lytte til dem

Synes både thomas, fireflies, daniel, anna og tine gjorde det super, nåede kun at se de sidste sekunder af jespers sang, så kan jeg ik udtale mig så meget om

synes nok bedst om Daniel, thomas, anna og tine

Anmeld

19. februar 2010

Michael healer

Maja84 skriver:

Må indrømme jeg synes de fleste deltagere synger godt, jeg synes også det var ok in-joy røg ud, synes ikke de sang værst, men bryder mig ikke om deres optræden, der er et eller andet ved dem der virker så slesket, og pige-chammør agtigt, uh ha

kan dog slet ikke forstå 8210 kom videre, de synger da a H-til, undskyld udtrykket men tænker også frem imod hvis man hører sangene på cd, og ville aldrig købe en cd fr at lytte til dem

Synes både thomas, fireflies, daniel, anna og tine gjorde det super, nåede kun at se de sidste sekunder af jespers sang, så kan jeg ik udtale mig så meget om

synes nok bedst om Daniel, thomas, anna og tine

8210 kom videre fordi de gør lige som asien sensation, levere et show, selv om de ikke kan synge, det kunne asien sensation jo heller ikke, men kom da videre nogle gange.

Anmeld

19. februar 2010

Kløver

MoarJ skriver:

EJ.... Det lyder bare .......  

jeg bryder mig slet ikke om 8210, synes slet ikke de har stemmerne, men en af dommerne tror det var remee sagde jo også det var meget visuelt, og kan man jo ikke sælge en cd på, når vi kommer til den tid, håber de ryger næste gang for de synger da ikke godt

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Maja84 skriver:

jeg bryder mig slet ikke om 8210, synes slet ikke de har stemmerne, men en af dommerne tror det var remee sagde jo også det var meget visuelt, og kan man jo ikke sælge en cd på, når vi kommer til den tid, håber de ryger næste gang for de synger da ikke godt

De synger slet ikke godt...

Anmeld

19. februar 2010

oo

altså! hvor er I dog hellige!!! 8210 gik videre fordi vi er mange der stemmer på dem, fordi vi synes de er vigtige unge kvinder der SKAL repræsenteres i sådan et tv-show!!

hop ned af de høje heste, mand!

hilsen hende fra nørrebro der virkelig sætter pris på unge kvinder der har et helt klart formål med det de gør.

Ps. jaja, jeg er jo ikke  bare lidt .....

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Nogen der ved hvordan man uploader en video?? Vil da lige vise min lille dansemus  - Hvis det er muligt

Anmeld

19. februar 2010

nannanadja

8210 gjorde det sku sådan okey her i aften..de får altså smilet frem i mig..håber de når lidt langt da de er dog underholdning...

tine sang også flot i aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.