gave til 2 årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.086 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

cami87

hej alle i dejlige mennsker

Min kærestes datter bliver 2 år her den 1 marst. og kunne godt tænke os nogle forslag til hvad vi kunne give hende i gave..

HUn elsker teletubbis og vi har lidt tænkt på en dansende teletubbis. men vi ved ikke helt om den ville være så spænende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Enayia

Paw og Camilla skriver:

hej alle i dejlige mennsker

Min kærestes datter bliver 2 år her den 1 marst. og kunne godt tænke os nogle forslag til hvad vi kunne give hende i gave..

HUn elsker teletubbis og vi har lidt tænkt på en dansende teletubbis. men vi ved ikke helt om den ville være så spænende..

Godaften!

Noget jeg har set alle børn elsker er de store Duplo klodser! Jeg har "leget" duplo" med rigtig mange små børn, og fra 2 års alderen ELSKER de bare at bygge høje tårne, for så at vælte dem igen! Det gode ved duplo er de er med til at udvikle barnet, og de kan bruges i mange år efter, hvor de kan udfolde deres fantasi!

Men der er jo så mange ting man kan vælge imellem, men duplo er både sjovt og lærerigt /godt for udviklingen!

Håber i finder den perfekte gave

Anmeld

19. februar 2010

cami87

dem har hun  hun har bare næsten alt.. det er ikke nemt at finde på noget

Anmeld

19. februar 2010

Vial

Jeg købte to dukker til min niece, da hun blev 2 sidst.

Hun elsker at rende rundt og kysse-kramme dem.

Jeg købte Rumle og Viola fra "Fifi og blomsterbørnene"

Det er nogle rigtig flotte dukker - som går til børn ned til 2 år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2010

Munder

Jeg kan kun sige legemad!!!

Andrea er 3½ nu, og legemad er - og har i nogle år nu været -hendes ultimative legetøj (udover alt med prinsesser, som er noget der er kommet inden for det sidste halve år)

Vi skal på restaurant, have kager, pasta, pizza og meget mere. Hun kan bruge timer...

Dorte

Anmeld

19. februar 2010

cami87

hehe ja legemad er også et hit her har hun også masser af..

Anmeld

19. februar 2010

trunte89

Hvis hun er vild med teletubbies, tror jeg bestemt den dansende er et hit! Min datter er helt facineret af dem når vi er ude og handle. ( Hun har ikke selv en - endnu )

Vi har selv lige holdt 2 års fødselsdag, og der ønskede 'vi'

dublo - dvd med bamse og kylling, Peter Pedal, postmand Per, Byggemand Bob - totte/lotte bøger ( de er et hit!! )

( og så ellers bare gavekort til tøj. HUn har fødselsdag den 19. januar, så hun havde lige fået så meget legetøj i julegave)

Hun fik også et par barbidukker, dem er hun også rigtig glad for, store perler og vandfarver. Også et hit.

Ellers så ELSKER hun dukke ting. Tøj, udstyr osv.

Anmeld

19. februar 2010

LotteN

vors datter fylder også 2, bare først til maj.. jeg synes også det er meget svært.

jeg har tænkt på:

indendørs trampolin(den lille), trehjluet cykel, legehus, trælegemad(haba måske), bondegårdsdyr, regntøj, termotøj, tøj str 92, sko (eller gavekort dertil)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.