Frugtkasser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

xxx

Da vi jo har lidt mange børn:D synes jeg efterhånden at det er ved at være dyrt at gå i butikkerne og købe frugt, nogen gange køber jeg stort ind 1 gang i ugen, og andre gange er jeg ude 2 gange i ugen efter frugt.
Så ville jeg høre om der var nogen som får leveret frugtkasser og om det kan svare sig økonomisk?
Jeg har fundet en side som hedder torvet.dk, hvor der er 40 stk frugt i kassen til 99,- jeg synes alle de andre sider er lidt dyrere, og det behøver ikke være øko frugt, men er der nogen som kender lige præcis den side, godt eller dårligt??

Hilsen Christina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

lonemus

Hejsa!

Jeps, jeg kender Torvet.dk og får leveret størstedelen af mine varer derfra hver uge. Skide godt ;)
Men nogle af deres varer er altså dyre - f.eks. toiletpapir, kartofler mm., så det køber jeg i Super Brugsen eller Bilka.

Jeg har kun prøvet at købe deres frugtkasse 1 gang. Deres frugt er altid rigtig godt, friskt og flot - ikke noget med råden frugt eller lign., det har jeg aldrig prøvet i det år jeg nu har handlet hos dem ugentligt.
Men jeg køber ikke frugtkasserne mere, fordi jeg syntes ofte der er noget frugt i, som vi ikke spise - også er det jo for dyrt ;)

Men prøv det - nogle gange får man en gratis kage, juice eller brød med :)

Og det er bare så skønt, at man kan hente sine varer i carporten, når man vågner om morgnen - også har man handlet ind :)

Vi gør det mest fordi, vi syntes vi bruger aaaaalt for lang tid på at handle ind, tid som går fra vores børn. Derfor har vi valgt at gøre det lidt nemt for os :)

Anmeld

18. maj 2008

xxx

Okay lyder godt, nu er det mest frugten jeg går efter derinde, for vi hygger os om formiddagen når vi er ude at handle ellers.
Men mange gange er det svært at finde friskt frugt i butikkerne synes jeg, så er der brune pletter på æblerne, og dårlige druer i bunden af bakken osv.
Men tak for svaret så vil jeg da gå ind og bestille en kasse med det samme, kan lige nå det til levering på onsdag;)

Anmeld

18. maj 2008

lonemus

Jamen selv tak ;)

Ja, du kan lige nå det - jeg har også lige bestilt, får også leveret natten til onsdag. Nogle gange kommer de faktisk tirsdag aften allerede ved 21-22-tiden, så nogle gange når jeg at få sat varerne på plads, inden jeg går i seng.

Jeg kender godt det med frugten i supermarkederne. Men det har jeg aldrig oplevet på Torvet, deres frugt er altid helt frisk.
Deres kød er jeg også vild med, det bestilles til dig fra deres slagter, så det er helt friskt.

Glæder mig til at høre hvad du syntes om det - du må gerne vende tilbage onsdag omkring det.
Mange i min familie syntes jeg er tosset, fordi jeg bestiller derfra, men jeg syntes nu det er dejlig nemt. Så jeg er glad for at møde dig, som også syntes det er smart ;)

Anmeld

18. maj 2008

xxx

:D Skal nok vende tilbage, bestilte lige 2 bakker kirsebær også, det var lige hvad jeg havde lyst til(L)

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Vi har Årstidernes Frugt. Det er dyrt men super god kvalitet og jo leveret lige til døren :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.