Dagens forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

LISBETH:-)

Vågnede i morges og gik på toilettet, tørte mig og så at papiret var fyldt med helt frisk blod. Blev selvfølgelig forskrækket og ringede straks til vagtlægen. Vagtlægen sage meget kort: Du skal lægge dig ned NU og skynde dig at ringe 112. Jeg fortalte ham at det synes, jeg måske var en lille smule for meget, om jeg ikke bare selv kunne kører på sygehuset til tjek. Men ak nej han mente at jeg skulle lægge mig ned med det samme og skynde mig og ringe 112. Ja ok tænkte jeg, så må jeg hellere gøre det. (Er 26+0 idag)

Ringede så 112 og blev hentet af en ambulance, kørt på fødegangen hvor jeg blev tjekket på kryds og tværs. Det viser sig så at jeg har en infektion i urinrøret, altså ikke blærebetændelse, men en anden form for infektion, som gør at jeg tisser blod.

Har fået pencilin og blev sendt hjem igen.

Det mest ærgelige ved det hele var at min mand og jeg sidste weekend skulle have været på romantisk kæreste hygge weekend, men måtte aflyse da manden lå i sengen med 40 i feber. Nu har vi så måtte aflyse igen. ØV ØV

Lisbeth - der åbenbart IKKE skal på weekend tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Enayia

lisbeth2910 skriver:

Vågnede i morges og gik på toilettet, tørte mig og så at papiret var fyldt med helt frisk blod. Blev selvfølgelig forskrækket og ringede straks til vagtlægen. Vagtlægen sage meget kort: Du skal lægge dig ned NU og skynde dig at ringe 112. Jeg fortalte ham at det synes, jeg måske var en lille smule for meget, om jeg ikke bare selv kunne kører på sygehuset til tjek. Men ak nej han mente at jeg skulle lægge mig ned med det samme og skynde mig og ringe 112. Ja ok tænkte jeg, så må jeg hellere gøre det. (Er 26+0 idag)

Ringede så 112 og blev hentet af en ambulance, kørt på fødegangen hvor jeg blev tjekket på kryds og tværs. Det viser sig så at jeg har en infektion i urinrøret, altså ikke blærebetændelse, men en anden form for infektion, som gør at jeg tisser blod.

Har fået pencilin og blev sendt hjem igen.

Det mest ærgelige ved det hele var at min mand og jeg sidste weekend skulle have været på romantisk kæreste hygge weekend, men måtte aflyse da manden lå i sengen med 40 i feber. Nu har vi så måtte aflyse igen. ØV ØV

Lisbeth - der åbenbart IKKE skal på weekend tur.

Åhh sikke dog en kedelig affære! Gudskelov i har det godt og der ikke skete mere! Hvor må du havet været bange!

Det er selfølgelig bare super træls i ikke kommer af sted, men det vigtigste er at du passer på dig selv og får slappet af! Jeg håber der bliver hygget rigtig meget om dig og at du snakrt bliver rask!

pøj med det!

Anmeld

19. februar 2010

dorthemus

Uha!! Sikke en forskrækkelse. Gudskelov at det "bare" var en infektion og ikke en alt for tidlig fødsel der var igang

Øv med den weekendtur..vi  fingre på den næste så

Pas på dig selv!

Anmeld

19. februar 2010

Klumpe-dumpe

Uhada hvor skræmmende.... Altså hatten af for den vagtlæge...

-Synd I ikke kom på kærestetur, men jeg er sikker på det nok lykkes inden den lille kommer.

God weekend til jer : )

Anmeld

19. februar 2010

MM1987

Hold da op, det var lidt af en forskrækkelse, og heldigvis kun en forskrækkelse...

Men hvor er det ærgeligt med jeres weekend, håber i kommer afsted en af de nærmeste weekender...

Anmeld

19. februar 2010

lululupo

uhhhh nøj en oplevelse, det havde taget livet af mig hvis jeg blødte, puhhhhhhhh!!!! Men godt det "bare" var det!!!!!!

Anmeld

19. februar 2010

Pia.

Puha en grim oplevelse - godt det ikke var noget alvorligt med den lille i maven...

Rigtig god bedring..

Håber I snart kan komme afsted på jeres kæreste tur...

Knus og dejlig weekend fra Pia.

Anmeld

21. februar 2010

LISBETH:-)

Hej Allesammen,

Tak for alle jeres søde beskeder.

Nu er det heldigvis stoppet igen.

Var selvfølgelig meget urolig/bange men også dejligt at blive tjekket i hoved og r.. så jeg nu ved at alt ser fint ud.

Baby blev vuderet til at veje 1 kg. så det var også rigtig fint

Lisbeth

Anmeld

21. februar 2010

Low

Arhh, det har jeg også prøvet at have inden jeg blev gravid .

De kaldte det for urinvejsinfektion

Anmeld

21. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fy for pokker, hvor væmmeligt!!!! Hvor godt at du er OK, jeg kan godt forstå du blev forskrækket og bange!!!

Knus

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.