Nogen der ved hvor hun blev af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

kiroo skriver:

nej jeg tror hun meldte fra igen, vi mangler også BOBS...

nåår okey.. ej når jeg er kommet mig helt og malou ikke har kolik mere , vil jeg gerne holde noget hehe.. så kan jeg ahvde stor mave

gud ja , hvor er hun hende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

kiroo

Malou Vilma Nørgaard skriver:

nåår okey.. ej når jeg er kommet mig helt og malou ikke har kolik mere , vil jeg gerne holde noget hehe.. så kan jeg ahvde stor mave

gud ja , hvor er hun hende??

væk... hun var her til fastelavn... mener jeg..

ja vi må snart finde en ny baby.dk dag for københavn...

havde tænkt på at man til sommer når vejret bliver godt, kunne mødes til skovtur, med alle ungerne.. så kunne vi bare være vildt mange, evt. i frederiksberghave eller dyrehaven..

Anmeld

19. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

kiroo skriver:

havde tænkt på at man til sommer når vejret bliver godt, kunne mødes til skovtur, med alle ungerne.. så kunne vi bare være vildt mange, evt. i frederiksberghave eller dyrehaven..

hmm mærkeligt

jaaa det må vi da helt bestemt..

ja det kunne være rigtig hyggeligt... ja så kunne børnene tumle og vi kunne hygge hehe..

Anmeld

19. februar 2010

grinbidderen

kiroo skriver:

hej...

der blir holdt baby-træf i vestsjælland her de.27 i denne månede hvis i er intreseret.. og ellers så syntes jeg det lyder vild hyggeligt med en skov-tur med alle ungerne der kan lege og hygge og vi voksne snakke og hygge med børene..

Anmeld

19. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

grinbidderen skriver:

hej...

der blir holdt baby-træf i vestsjælland her de.27 i denne månede hvis i er intreseret.. og ellers så syntes jeg det lyder vild hyggeligt med en skov-tur med alle ungerne der kan lege og hygge og vi voksne snakke og hygge med børene..

ja havde jeg også satsede på jeg kom med der, men må lige se.. for hvis malou skriger er det jo ikke så fedt for jer andre hehe.. hvis hun bare skriger.. på grund af mange mennersker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.