øv den kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

dorthemus

Øv for dig..ved hvor træls det kan være, at have kvalme hele tiden. Jeg er nu 26 + 5 og jeg har stadig kvalme og kaster op...dog ikke som de første fire måneder, men har dog ret dårlige dage stadigvæk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mira0911

Jeg kan ikke komme med nogen råd.. Jeg prøvede alverdens og det hjalp ikke... Sad ved tønden i 9 mdr...

Nogen snakker sodavands is, frugter osv...

Anmeld

19. februar 2010

dorthemus

MoarJ skriver:

Jeg kan ikke komme med nogen råd.. Jeg prøvede alverdens og det hjalp ikke... Sad ved tønden i 9 mdr...

Nogen snakker sodavands is, frugter osv...

Jeg har det på samme måde...kan bare ikke finde vidundermidlet. Må nok bare acceptere, at jeg ligner min mor på det punkt. Da jeg spurgte hende, om hvornår hendes kvalme gik over (da hun ventede mig), svarede hun: "da du blev født!"...

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

dorthemus skriver:

Jeg har det på samme måde...kan bare ikke finde vidundermidlet. Må nok bare acceptere, at jeg ligner min mor på det punkt. Da jeg spurgte hende, om hvornår hendes kvalme gik over (da hun ventede mig), svarede hun: "da du blev født!"...

Jeg ved hvordan du har det... Det er så modbydeligt... Jeg fik kommentarene af og til "du er jo ikke gravid"

Anmeld

19. februar 2010

lululupo

Appelsiner og tuc kiks hjalp for mig, samt b vitaminer har jeg hørt......

Anmeld

19. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej tusind tak for alle jeres svar

havde sendt kæresten ned efter det i havde skrevet..

og ja har fundet det der virker ret godt.. APPELSINJUICE !! det er fantastisk, hældte noget i en kande med 100 isterninger.. og bingo.. havde det fantastisk heheh..

mange takk for råd igen.. søde tøsser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.