Lange læber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

Doktor Doolittle

er hvad jeg har efter at have fået Brazilian waxing, og de KLØR :-o Men... hold kæft hvor er jeg lækker... i morgen :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Doktor Doolittle

Gad vide om indlæg som disse bliver slettet af webmaster :-o Jeg har en undskyldning - jeg er træt, dvs. jeg opfører mig fuldstændig som jeg plejer :P

Anmeld

18. maj 2008

Mathilde

Hvor er du morsom Tina:)) Og vist lidt overtræt:P

God fornøjelse med at være lækker....imorgen;)

Anmeld

18. maj 2008

Rasmine

Fårk, der gik sårn ca. 1½ minut inden jeg fattede du snakkede om skambøfferne!
Sad og forestillede mig hvordan lange læber så ud, og sad med trutmund og al muligt.
:$

Mette - som ikke spekulerer i lange læber mere, efter den grumme sandhed gik op for mig...

Anmeld

18. maj 2008

lonemus

HA-HA, I er sgu sjove - og lyder meget overtrætte :)):))

Jeg har faktisk selv overvejet at få lavet en brazillian wax - hvor har du fået lavet det henne og hvad er prisen?????

Av, det må gøre nas......

Anmeld

18. maj 2008

Pia.

griner højlydt... og jeg burde ryde op og gøre klar til mine små troldeunger i morgen... men gider ikke rigtig noget...

Du er så herlig Tina....:))

(H) - fra Pia.

Anmeld

18. maj 2008

A.

Doktor Doolittle skriver:

er hvad jeg har efter at have fået Brazilian waxing, og de KLØR :-o Men... hold kæft hvor er jeg lækker... i morgen :P

hvis det klør kan du prøve kold vand eller baby olie men lade være kløre i det ellers bliver det ikke lækkert mere...

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Mebach skriver:

Fårk, der gik sårn ca. 1½ minut inden jeg fattede du snakkede om skambøfferne!
Sad og forestillede mig hvordan lange læber så ud, og sad med trutmund og al muligt.
:$

Mette - som ikke spekulerer i lange læber mere, efter den grumme sandhed gik op for mig...

HAHA du troede lige jeg havde fået lange læber af at få vokset overskægget(?):))

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

PS Alt ok i dag, ingen kløe :)

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

lonemus skriver:

HA-HA, I er sgu sjove - og lyder meget overtrætte :)):))

Jeg har faktisk selv overvejet at få lavet en brazillian wax - hvor har du fået lavet det henne og hvad er prisen?????

Av, det må gøre nas......

Jeg fik det gjort på Frb. til den beskedne pris af 285 kr., men det tog også mindst 10 minutter fra jeg kom til jeg gik ;) I mine øjne er det alle pengene værd, på mig holder det ca. 8 uger og det er ret fedt :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.