MME, hvor tit har jeres afføring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.224 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Mette Jensen

Hej Alle

Stoppede med at amme sidste fredag og hun har siden kun fået MME, men de siger jo at de skal have afføring 1 gang i døgnet, men det har hun altså ikke. Hun har haft hveranden dag, men nu er det 3 dage siden. Hun virker ikke utilpas og jeg prøver at hjælpe hende, ved at lave babymassage på hende, og sætte hende op med benene op mod maven, men nej heller ikk det hjælper

Er det fordi hun kun har fået MME i en uge og at det lige skal igang?

Vil helst undgå at skal til at gi hende lactolose!(Min datter på 2 fik det da hun var lille, men hvis jeg ku undgå det, så vil jeg helst det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

LineD

Liam har en gang hver dag, men min SP siger at med flaske børn er der ingen grund til alarm, bare de har det minimum hver 2. - 3. dag.

Du kan evt. give hende en enkelt flaske grøn allomin i døgnet, det letter fordøjelsen og sætter skub i sagerne ;)

Der går somregel 3-4 dagen før maven har vendet sig til ren MME frem for MM...

Anmeld

19. februar 2010

mariamiss6

Hvis det ikke virker ubehageligt for hende når hun har afføring - altså som om det gør ondt - så gør det ikke noget det kun er hver 2.-3. dag.

Ellers kan du prøve at stimulere endetarmen ved at kilde med en vatpind lige ved hullet, men UDEN at stikke den ind....

det hjalp nogen gange hos mig, men min dreng kunne heller ikke selv komme af med det...

Anmeld

19. februar 2010

vani10

Hej

Min dætter er 7uge og jeg ammer hende og lægen sagde der kan går op til en uge baby ikke har afføring... så jeg ved ikke hvem skal man lytte til

Anmeld

19. februar 2010

Skouboe

Vanessa10 skriver:

Hej

Min dætter er 7uge og jeg ammer hende og lægen sagde der kan går op til en uge baby ikke har afføring... så jeg ved ikke hvem skal man lytte til

Der er forskel på amme og MME børn på det punkt. MME børn skal helst have afføring hver dag.

Anmeld

19. februar 2010

qp

Pyha på de gode dage har jeg afføring 2 gange om dagen - ellers normalt engang.

Anmeld

19. februar 2010

qp

qp skriver:

Pyha på de gode dage har jeg afføring 2 gange om dagen - ellers normalt engang.

hahahahaha sorry for helvede, jeg så ikke der stod MME og børn 0-3  

Anmeld

19. februar 2010

Skouboe

Hvis der gik mere end 2 døgn hvor min datter ikke havde afføring, begyndte det at gøre ondt på hende. Hun blev pylret og ked og øm over maven, og ville ikke spise.

I dag kan hun klare 3 døgn før det går helt galt, men heller ikke mere.

Jeg ville klart bide i det sure æble og give lactulose, hvis jeg var dig.

Anmeld

19. februar 2010

Skouboe

Hvis der gik mere end 2 døgn hvor min datter ikke havde afføring, begyndte det at gøre ondt på hende. Hun blev pylret og ked og øm over maven, og ville ikke spise.

I dag kan hun klare 3 døgn før det går helt galt, men heller ikke mere.

Jeg ville klart bide i det sure æble og give lactulose, hvis jeg var dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.