Mere Sne!!! og stadig Koldt a H til!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

CRS

Jeg kan ikke udtrykke klart nok hvor ustyrligt meget jeg er træt af det djævlepulver der bare vælter ned fra oven...

Også har det jo været sån ustandseligt i over 2 måneder...

Og fandme om det ikke også er konstant minus grader!!!  jeg kan knap bevæge min krop pga af kulde om morgenen eller aftenen når jeg har været ude...

SMELT HVIDE MØGDRYS!!!! SMELT!!!!

så ikke mere negativt fra mig i denne omgang ville bare lige ud med mit had til dette vejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mira0911

CRS skriver:

Jeg kan ikke udtrykke klart nok hvor ustyrligt meget jeg er træt af det djævlepulver der bare vælter ned fra oven...

Og fandme om det ikke også er konstant minus grader!!!  jeg kan knap bevæge min krop pga af kulde om morgenen eller aftenen når jeg har været ude...

så ikke mere negativt fra mig i denne omgang ville bare lige ud med mit had til dette vejr

Det skal kun lande i haverne, veje og fortove skal være fri for sne.. Så skal der ikke skovles og saltes...

Anmeld

19. februar 2010

Maria.

CRS skriver:

Hold da op.. Hehe.. Det skal der også være plads til..

Men giver dig nu alligevel lidt ret..

Anmeld

19. februar 2010

CRS

Maria. skriver:

Hold da op.. Hehe.. Det skal der også være plads til..

Men giver dig nu alligevel lidt ret..

Jeg havde heller ikke synderligt meget imod det i december der gav jeg plads...

Men ikke mere!! nu skal det bare væk og det kan kun gå for langsomt

Anmeld

19. februar 2010

Sara.

Det jo også træls for dig Christian når din krop ikke kan ta minus grader og du så får ondt..... og så er du oven i købet blevet vicevært... altså......

Anmeld

19. februar 2010

Bom

CRS skriver:

Jeg havde heller ikke synderligt meget imod det i december der gav jeg plads...

Men ikke mere!! nu skal det bare væk og det kan kun gå for langsomt

Kan kun give dig ret... Jeg er også ved og gå ud af mit gode skind pga det lorte sne..

For det første bor jeg langt ude på landet og kommunen gider ikke ryde vores vej, så det gør kæresten, men han kan jo ikke salte, og det har så resulteret i at vejen er som et spejl i de her dag fordi det har tøet og så froset igen..

Og for det andet, er min have helt sort, altså når der ikke er sne, men græsplænen er helt sort, da vi skal have lagt ny græsplæne i år, og ja det kan vi jo ikke komme igang med..  Og så har jeg en køkkenhave jeg også gerne vil have sået inden jeg skal føde, og mine heste kan ikke rigtig få noget græs på marken, så de er dyre i hø for tiden og rådyrerne over i skoven kan hellere ikke få noget og spise, så de får også lidt korn, ja jeg kunne blive ved med de negative ting, så KOM NU FORÅR...

Anmeld

19. februar 2010

CRS

lærkes_mor skriver:

Det jo også træls for dig Christian når din krop ikke kan ta minus grader og du så får ondt..... og så er du oven i købet blevet vicevært... altså......

Ja stakkels mig!!!

godt jeg har en sød hustru der tager sig lidt af mig selvom hun er møghamrende meget gravid!!!

Anmeld

19. februar 2010

CRS

Mini-Terp skriver:

Kan kun give dig ret... Jeg er også ved og gå ud af mit gode skind pga det lorte sne..

For det første bor jeg langt ude på landet og kommunen gider ikke ryde vores vej, så det gør kæresten, men han kan jo ikke salte, og det har så resulteret i at vejen er som et spejl i de her dag fordi det har tøet og så froset igen..

Og for det andet, er min have helt sort, altså når der ikke er sne, men græsplænen er helt sort, da vi skal have lagt ny græsplæne i år, og ja det kan vi jo ikke komme igang med..  Og så har jeg en køkkenhave jeg også gerne vil have sået inden jeg skal føde, og mine heste kan ikke rigtig få noget græs på marken, så de er dyre i hø for tiden og rådyrerne over i skoven kan hellere ikke få noget og spise, så de får også lidt korn, ja jeg kunne blive ved med de negative ting, så KOM NU FORÅR...

godt at høre jeg ikke er alene om hadet til det hvide helvedes drys

Anmeld

19. februar 2010

Sara.

CRS skriver:

Ja stakkels mig!!!

godt jeg har en sød hustru der tager sig lidt af mig selvom hun er møghamrende meget gravid!!!

det vidst mere omvendt pt... du klarer mig, lærke, alt herhjemme, udenfor osv....

Anmeld

19. februar 2010

CRS

lærkes_mor skriver:

det vidst mere omvendt pt... du klarer mig, lærke, alt herhjemme, udenfor osv....

Synes jeg hører med når du nu har taget det ærefulde hverv at være gravid!

så varter sku gerne op om dig min pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.