så er det x-factor aften:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

nannanadja

ser i x factor?

jeg er trofast seer

syntes de gør det godt... og jeg kan ikke lade vær med at smile lidt ekstra når 8210 kommer på slærmen ikke forde de er de bedste men syntes de er lidt sjove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mira0911

nannanadja skriver:

ser i x factor?

jeg er trofast seer

syntes de gør det godt... og jeg kan ikke lade vær med at smile lidt ekstra når 8210 kommer på slærmen ikke forde de er de bedste men syntes de er lidt sjove...

Ja skal helt klart se det... :)

Anmeld

19. februar 2010

Michael healer

nannanadja skriver:

ser i x factor?

jeg er trofast seer

Ja hele familien her skal da også se x factor

Ja 8210, de lever sig i hvertfald meget ind i det, og har masser af energi og udstråling

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Jesper er godt nok også god.. Anna med...

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Ihhhh glæder mig....!! Jeg kan altså godt lide Tine....synes hun er sej. Og Anna er også en af mine favoritter. Jesper?? Ja, ingen kommer uden om, at han bare allerede er en stjerne :-)

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

lisbethita skriver:

Ihhhh glæder mig....!! Jeg kan altså godt lide Tine....synes hun er sej. Og Anna er også en af mine favoritter. Jesper?? Ja, ingen kommer uden om, at han bare allerede er en stjerne :-)

Tine er også god, synes hun tit bliver hæs i stemmen... Hvorfor var det lige Remeé ombestemte sig, og tog hende med i stedet for?

Anmeld

19. februar 2010

LineD

JADA Vi skal sidde ved skærmen og se 8210 ryge ud (håbe håbe håbe)... Synes det er lidt røv at se genbrugs factor

Synes nu udover det, at der er nogle gode nogen i år!

Anmeld

19. februar 2010

betski

MoarJ skriver:

Tine er også god, synes hun tit bliver hæs i stemmen... Hvorfor var det lige Remeé ombestemte sig, og tog hende med i stedet for?

Fordi hun har haft det hårdt ifm overvægt og mobning. Så han mener der er noget mere dybde i hende. Det vil jeg også give ham ret i - om det så er pga ovenstående ved jeg ikke. Men hun er en pige der kender sig selv så godt som man nu kan i den alder. Ham der blev valgt fra, gik mere op i at han var en charmetrold og at hans tid i x-factor kunne fremme hans scoring hos pigerne - lidt for useriøst, synes jeg. Men Tine synger godt. I år synes jeg der er så mange gode med, at det er svært at vælge. Men når vi kommer længere hen, skal jeg nok få mig en favorit

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

duddi. skriver:

Fordi hun har haft det hårdt ifm overvægt og mobning. Så han mener der er noget mere dybde i hende. Det vil jeg også give ham ret i - om det så er pga ovenstående ved jeg ikke. Men hun er en pige der kender sig selv så godt som man nu kan i den alder. Ham der blev valgt fra, gik mere op i at han var en charmetrold og at hans tid i x-factor kunne fremme hans scoring hos pigerne - lidt for useriøst, synes jeg. Men Tine synger godt. I år synes jeg der er så mange gode med, at det er svært at vælge. Men når vi kommer længere hen, skal jeg nok få mig en favorit

Jeg synes jo det er forkert at vælge hende med, fordi hun fortalte om sin fortid, Remeé var nok bange for at skulle såre hende på en eller anden måde...

Men ja, hun synger godt.

Anmeld

19. februar 2010

FrkC

LineD skriver:

JADA Vi skal sidde ved skærmen og se 8210 ryge ud (håbe håbe håbe)... Synes det er lidt røv at se genbrugs factor

Synes nu udover det, at der er nogle gode nogen i år!

Iih altså !!! jeg håber med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.