Så sidder man her i snevejret og glæder sig til jul...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

DK

Jeg sidder lige til pause fra læsningen, og så er der "Det lille hus på prærien" et juleafsnit!

Og nu glæder jeg mig bare HELT VILDT til jul Jeg kom pludseligt til at tænke på at måske har vi en helt ny baby herhjemme til jul. Eller en der er liiige på trapperne! Ejj hvor bliver det bare hyggeligt og dejligt!

IIIHHHH jeg glæder mig for vildt til jul!!

Kom jul, kom sne, kom baby - til miiig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tossehoved   Men jeg kan nu sagtens følge dig - det er lige vejr til varm kakao og tændte stearinlys, så det praktiserer jeg Og hvis du har rogn i skuffen til jul så byder jeg på alkoholfri glögg og alle de æbleskiver vi i fællesskab kan klemme i os!

Kh

Rosa

Anmeld

19. februar 2010

CRS

19. februar 2010

Maria.

Hmm.. Må ærligt indrømme at jeg er lidt glad for at der er laaaaaang til til jul igen.. Men kender godt det med at man kan få et pludselig trang til at jule..

Håber at der er en baby på vej til dig!

Kram Maria 26+6

Anmeld

19. februar 2010

DK

Jaa jeg ved godt jeg er skruptosset! Men det er jo det baby.dk er til ikke? Så vi kan få det ud, så vores mænd og familier ikke få kuk af os, he he!

Men jeg er uanset baby eller ej klar på MAX mange æbleskiver... Jeg kunne faktisk godt spise nogen nu. Hmm... gad vide om vi har nogen i fryseren!

Knus Ditte, der lige har fået en opringning fra job om at jeg godt må holde fri i dag. Jubii...

Anmeld

19. februar 2010

DK

Maria. skriver:

Hmm.. Må ærligt indrømme at jeg er lidt glad for at der er laaaaaang til til jul igen.. Men kender godt det med at man kan få et pludselig trang til at jule..

Håber at der er en baby på vej til dig!

Kram Maria 26+6

Jamen, det var også kun fordi der var det der juleafsnit i Det lille hus på prærien. Og hele deres ENORMT søde familie hyggede bare så meget, og gjorde alt hvad de kunne for at give gaver som de andre blev glade for. Sååå julehyggen overmandede mig og fantasierne løb løbsk, he he... Det er også alt den fordømte TOTALT hyggelig sne-dale-vejr udenfor!!

Anmeld

19. februar 2010

Maria.

DK skriver:

Jamen, det var også kun fordi der var det der juleafsnit i Det lille hus på prærien. Og hele deres ENORMT søde familie hyggede bare så meget, og gjorde alt hvad de kunne for at give gaver som de andre blev glade for. Sååå julehyggen overmandede mig og fantasierne løb løbsk, he he... Det er også alt den fordømte TOTALT hyggelig sne-dale-vejr udenfor!!

Jamen det er da også vildt hyggeligt..

Jeg er faktisk lidt glad for at jeg pt er sygemeldt, så man ikke skal ud i det vejr.. Bortset fra det savner jeg mit arbejde.. hehe..

JuleKram fra Maria

Anmeld

19. februar 2010

Sara.

DK skriver:

Min pige og jeg har faktisk fået æbleskiver i dag vi havde lige nogen i fryseren.. mums

nu når vejret alligevel er som det er så kunne det ligeså godt være jul også og hyggeligt hehe... åååhhh får helt lyst til hjemmelavet varm kakao lige nu

Anmeld

19. februar 2010

CRS

Styr jer!!!

Og Lærkes_mor du bruger ikke penge på varm kakao

He He skidt du har vist mig denne side

Anmeld

19. februar 2010

Michael healer

DK skriver:

Jeg sidder lige til pause fra læsningen, og så er der "Det lille hus på prærien" et juleafsnit!

Og nu glæder jeg mig bare HELT VILDT til jul Jeg kom pludseligt til at tænke på at måske har vi en helt ny baby herhjemme til jul. Eller en der er liiige på trapperne! Ejj hvor bliver det bare hyggeligt og dejligt!

IIIHHHH jeg glæder mig for vildt til jul!!

Kom jul, kom sne, kom baby - til miiig

Glædelig jul og godt nytår he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.