At skære tænder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.278 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

hc=k

Min søn skære tænder og jeg ved ikke hvad man skal gøre ved det eller om man overhovedet kan gøre noget.

Han er 10 måneder så jeg kan jo ikke forklare ham at han ikke skal gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mira0911

Min skære også tænder... Man kan ikke gøre noget.. De udforsker jo alt.. Det samme gør de med tænderne, de finder ud af, hov de kan sige sådan hvis man gør sådan...

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

Okay så han stopper forhåbentligt med det igen

Det er jeg virkelig glad for, det er jo skrækkeligt at hører på.

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

hc=k skriver:

Okay så han stopper forhåbentligt med det igen

Det er jeg virkelig glad for, det er jo skrækkeligt at hører på.

Præcis... Jeg får kuldegysninger hver gang Julie gør det...

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

Uhhh jeg hader den lyd! Plejer at proppe en sut i munden på dem når de begynder Nok ikke den bedste løsning, men det virker

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

TbCp skriver:

Uhhh jeg hader den lyd! Plejer at proppe en sut i munden på dem når de begynder Nok ikke den bedste løsning, men det virker

Ja det har jeg også gjort indtl nu, men drengen gider ikke den sut mere, kun når han er træt.

Anmeld

19. februar 2010

kiroo

jeg har så en datter på 5 derstadigvæk gør det. og jeg gør det også selv, dog gør vi det i søvne.. jeg har bideskinne men det kan små børn nok ikke få?????

Anmeld

19. februar 2010

Sisley

Lige for at lege Kloge-Åge - det er faktisk sådan, at alle skærer tænder i en eller anden udstrækning. De fleste gør det dog kun i forbindelse med opvågnen og derfor lægger man (selv og andre) sjældent mærke til det.

Jeg har som barn også været slem til det og fik som stor teenager en tynd bideskinne hos tandlægen, fordi en af mine tænder var så tyndslidt, at der knækkede et hjørne af. Desværre var skinne rigtig dejlig at gumle på, så der gik ikke lang tid før jeg havde tygget gennem den. I øvrigt tyggede jeg så meget, at jeg vågnede med hovedpine hver dag - så vil jeg altså heller få filet lidt på tænderne af tandlægen en gang imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.