kæreste gave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

MULLER

hej

nu kommer min kæreste fødselsdag snart og ved ik hva jeg skal give ham..

nogen gode idér...

jeg har givet ham en minitur før og halskæde..

men er blank nu.. er ik god til gaver til ens fyr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mira0911

Hvad med gavekort til tøj ?

Anmeld

19. februar 2010

trine3112

Det kan også være svært at finde på noget for at undgå at ende med at købe det samme hver gang.

Jeg gav min kæreste en tur i spa (sammen med mig ), hvor vi begge fik massage efter at have været efterladt alene i et boblebad i en halv times tid. Den gave var han glad for.

/Trine

Anmeld

19. februar 2010

eirene

Hvad med billetter til en koncert? Eller teater? Alt efter hvad han er til.. Tøj måske.

Anmeld

19. februar 2010

LMM

lowe skriver:

hej

nogen gode idér...

Hej..

Hvad med en af de pakker man kan købe i bog og ide hvor man får en weekendtur, med mad til eksempel Tyskeland? så kan I jo hygge sammen

Vi har selv været på sådan en tur, til noget der hedder Hotel Des Norden i Tyskland, det var super lækkert og vi hyggede os bare sammen, det trængte vi til!

tillykke med ham og håber du finder en god gave

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

lowe skriver:

hej

nogen gode idér...

Hvad er det for en slags halskæde? Står der noget på den elelr er der plads til det.

For så kunne et gavekort til at få skrevet på det være en ide. Hans navn eller sådan.

Koster en vis pris pr bogstav.

Det har min fået, og så står der hans navn på den.

Er nok ikke nok til en gave, ved ikke hvor meget i gir for, men en gavekort til tøj ville da være en ide, eller købe tøj til ham

Anmeld

19. februar 2010

nannanadja

De blanke adidas trøjer fra footlocker.

gucci-lacoste-givenchy-jeanpaul perfumer

Et fedt ur.

nye sko efter denne hårde vintertid.

bokseshorts

En tur i biffen_så er der også lidt til dig

Anmeld

19. februar 2010

MULLER

ja weekend tur har jeg givet ham til london og spa gav jeg ham i julegave og halskæde er en som ik kan ændres i..

synes det er kedeligt med tøj.. gav ham et særsonkort til fodboldt også.. og har givet ham billetter til noget show men ja måske man kan give ham det igen.. det sku svært..

Anmeld

19. februar 2010

AWO

Jeg har lige købt et par sko til min!

Men hvad er hans interesser? Er der evt. noget, han går og sukker over, men ikke gider bruge penge på selv?

Ellers synes jeg altid, oplevelser er en god ting - og der kan man også finde noget, der passer til ens budget.

Det kan være en tur i bio, ud og se stand-up, billetter til et teauterstykke/ en fodboldkamp/ en koncert....

Du kan også prøve at gå ind på www.gavekortet.dk, der kan man købe en masse gode gavekort i alle prisklasser, og til alle anledninger. Der findes også en masse gavekort til oplevelser el.l.

Held og lykke med gavejagten!

Anmeld

13. marts 2010

XXSS

Da min mand blev 30 gav jeg ham en lækker sort morgenkåbe, hvor jeg havde fået en syerske til at brodere en guldtekst på brystet, den er rigtig fin - i det her tilfælde står der så "VERDENS DEJLIGSTE FAR".. Men det er bare en ting der betyder rigtig meget for ham  Så kan klart stå inde for personlige gaver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.