Ædeflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. maj 2008

Doktor Doolittle

er en anden ulempe ved at være træt efter vagt :'( Den sidste halve time har jeg fortæret 12 stk. Toms skildpadder :P Pyha godt jeg ikke skal vejes denne uge ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

Mathilde

Hehe det kender jeg godt.... Men Tina....12 skildpadder:-o Har du ikke bare lidt ondt i maven:P

Anmeld

18. maj 2008

Doktor Doolittle

Mathilde skriver:

Hehe det kender jeg godt.... Men Tina....12 skildpadder:-o Har du ikke bare lidt ondt i maven:P

Jeg har SÅ ondt i maven, jeg sidder i vores sofa og smågylper og orker ikke engang rejse mig for at gå i seng +o(

Anmeld

18. maj 2008

A.

Doktor Doolittle skriver:

Mathilde skriver:

Jeg har SÅ ondt i maven, jeg sidder i vores sofa og smågylper og orker ikke engang rejse mig for at gå i seng +o(

skal du ikke snart sove du er vist overtræt..:P griner har du spist skildpadder og så har du ikke delt med mig ok det skal jeg nok huske...:@

Anmeld

19. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] er en anden ulempe ved at være træt efter vagt :'( Den sidste halve time har jeg fortæret 12 stk. Toms skildpadder :P Pyha godt jeg ikke skal vejes denne uge ;)[/citat] Det der er et job i sig selv :P Hvor ville jeg ønske at jeg kunne spise så mange "bylder". Jeg elsker dem, men min rekord er kun 8 ;)

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Prøv at gætte om jeg kunne spise morgenmad her til morgen +o(
Puha ALDRIG så meget chokolade igen lige før sengetid.

Anmeld

19. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Doktor Doolittle skriver:

Prøv at gætte om jeg kunne spise morgenmad her til morgen +o(
Puha ALDRIG så meget chokolade igen lige før sengetid.

Ja der er ingen medlidenhed herfra ;)

Anmeld

19. maj 2008

SaNiNa

hehe ja kender det men er blevet rigtig god til at tage et æble eller en riskage...

alt silk har jeg sat så højt op at jeg ikke bare lige kan nå det, og det hjælper...

Anmeld

19. maj 2008

Honningblomst

puha nej....+o( hvordan kan du indeholde det...respekt for det..;)
Kender godt det der med et spiseflip, men spiser ikke søde sager, så her er resultatet som regel luft i maven efter en ordentlig gang frugt...stakkels mine unger de dage, da vi jo sover sammen..;)
Knus...

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Eva skriver:

puha nej....+o( hvordan kan du indeholde det...respekt for det..;)
Kender godt det der med et spiseflip, men spiser ikke søde sager, så her er resultatet som regel luft i maven efter en ordentlig gang frugt...stakkels mine unger de dage, da vi jo sover sammen..;)
Knus...

Det lyder skønt med lidt frisk brise i soveværelset :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.