Hjælp til at finde et billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

propogberta

Hej

Jeg har  set et billede på et tidspunkt af en kage som var lavet til en murer tror jeg nok det var! Det var enten en rund eller firkantet kage og så var det bygget et temlig skævt hus på med lidt spredte mursten og murerske ved siden af. Er der nogen af jer der ved hvad det er for en kage og hvor jeg evt ka finde billedet igen?? Har prøvet at google det men kan ikke finde noget! Jeg ska bruge det som inspiration til en snart færdiguddannet tømrer....så håber der er nogen der kan hjælpe!!

Hilsen Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Malene84

Der er godt nok ikke noget hus på, men prøv at kig på denne:

http://www.123hjemmeside.dk/kiraskoolkager/4852338?i=28566438

Anmeld

19. februar 2010

propogberta

Tak for ideen! Jeg har også godt set den men det er ikke helt den ide jeg ka bruge! Den anden var bare perfekt så håber stadig der er nogen der ved hvad det er for en kage jeg mener!

Anmeld

19. februar 2010

eirene

Elsker detektiv arbejde...

Hvad med denne her:

http://www.flickr.com/photos/perfectlycakeable/2730226225/

Anmeld

19. februar 2010

propogberta

Nøj den var ellers oz super fin...den ska jeg da lige huske på hvis vi en gang sku få en murer i familien!

Men jeg har fundet lige præcist den kage jeg havde set så nu har jeg gemt linket !

Og tak fordi du gad lede

Anmeld

19. februar 2010

Ranarupta

Anja Dahl skriver:

Nøj den var ellers oz super fin...den ska jeg da lige huske på hvis vi en gang sku få en murer i familien!

Men jeg har fundet lige præcist den kage jeg havde set så nu har jeg gemt linket !

Og tak fordi du gad lede

Må vi så ikke se billedet

Er jo nysgerrig...

Anmeld

19. februar 2010

propogberta

Jo det må i da godt. Så håber jeg det er okay med hende fra min-mave der har lavet den! Den jeg skal lave er som sagt til en tømrer så der blir huset lavet i trælook med søm stikkende ud hist og pist og så blir det brædder der kommer til at ligge på græsset. Nu glæder jeg mig bare til at komme i gang med den og håber selvfølgelig den blir god selvom jeg ikke har lavet så sindssygt mange kager endnu!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2010

Ranarupta

Ihhh, det skal nok blive rigtigt fint!! 
Og da jeg er nysgerrig, håber jeg, at du smider et billede ind af din egen kage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.