Kender i det her.. : Ekstra hjerteslag, ekstrasystoler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

sara4

som gravid øges vores blod mængde en hel del og hjertet arbejder hårdere. jeg er i uge 22 nu og jeg kan læse mig til, at mit hjerte nu slår 15 gange mere i minuttet end som ikke gravid. så det er helt normalt, at det ofte føles som om hjertet ikke kan slappe af og nogle gange slår så hårdt, at det føles som om det springer ud af bryst kassen. helt normalt men osse lidt ubehageligt når man ikke føler man kan trække vejret som man plejer og man let bliver forpustet af bare at ligge og forsøge at slappe af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Jordbærpigen

Jeg har også tit oplevet det. Generelt mærker jeg ikke noget til det i hverdagen, men nogle dage kan jeg sagtens mærke, at det sker - ret ubehageligt ind imellem....

Anmeld

19. februar 2010

..

Jeg mærker det også en gang imellem.. Første gang jeg mærkede det blev det faktisk til panik-angst som jeg havde i lang tid og som jeg stadig har tendenser til.. Voldsomt ubehageligt, hjertet slår i utakt, hurtigt, pulsen stiger, føler jeg skal besvime med mere menhar efterhånden overvundet det og kan takle det

Det med at vi alle mest mærker det når vi skal slappe af, tror I ikke det er fordi vi da har tid til at mærke efter og måske er det lidt selvforstærkede at det kommer når vi er bange for det kommer?? Bare en tanke

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Kender i det når jeres hjerte laver et ekstra slag, eller et hårdere slag eller hvad det er der sker?

Jeg lider meget af det i perioder, og det er ret ubehageligt. Dog skulle det være helt ufarligt. Men alligevel bliver jeg hver gang en lille smule nervøs. Er der nogen andre en mig der kender til det???

Hilsen mig

ja det kender jeg godt.... jeg vil ikke sige det bekymrer mig.... men jeg synes det er ubehageligt!

Anmeld

19. februar 2010

Barbamama

Jeg har det og mens jeg var gravid blev det værre. Især om aftenen. Jeg fik lavet et hjertekardiogram og alt var normalt. Det kan godt forværres af graviditet. Det gik over igen.

Jeg plejer at tage en dyb indånding når det kommer. Det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.