Arrrhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

camsko88

Det er nu 20 dage siden jeg skulle ha haft min menstuation (staves?) testen er negativ har symptomerne: kvalme, træthed, humørsvingninger og hyppig toilet besøg. 

nogen der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Pia.

Måske er du gravid men danner ikke nok hcg til at det kan vises på en graviditets test - det er hørt før, så tror du skal bestille en tid hos lægen på mandag og få taget en blodprøve i stedet for...

kunne godt tyde på du er gravid - Krydser fingre for dig..

Knus Pia.

Anmeld

19. februar 2010

camsko88

var ved læge for en uge siden og hun tog en test, den var os negativ. hun sagde at hvis det ikke kan ses på urin kan det heller ikke ses på blodprøve.

Anmeld

19. februar 2010

MarleneH

Hmm.. ved ikke hvad for en læge du har.. men det kan ALTID ses i en blodprøve, også selvom det ikke kan ses i urinen..

Knus Marlene 9+4

Anmeld

19. februar 2010

camsko88

kan det? tak prøver og ringe til lægen igen, og ellers må jeg jo prøve a ringe til en anden læge.....

Anmeld

19. februar 2010

mullesmith2

camsko88 skriver:

kan det? tak prøver og ringe til lægen igen, og ellers må jeg jo prøve a ringe til en anden læge.....

Det passer da ikke det din læge siger. På en blodprøve kan man se helt ned til et meget lavere hcg tal end i urinen. Bare be om den blodprøve for det er bare træls at gå og vente, har selv prøvet det engang, var dog ikke gravid. Krydser fingre..

Anmeld

19. februar 2010

Louisiana

camsko88 skriver:

var ved læge for en uge siden og hun tog en test, den var os negativ. hun sagde at hvis det ikke kan ses på urin kan det heller ikke ses på blodprøve.

Det er da noget vrøvl, at det ikke kan ses på blodprøven. Når de er i tvivl, og en test viser negativ, så tager de jo netop en blodprøve for at være sikker! Underligt, at din læge har sagt det...

for, at du er gravid 

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Det var da noget underligt noget at sige... Krydser for at du er gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.