Tillykke med at du snart ska en tur på fødegangen. Jeg har tilføjet en lille smule. Min liste så ligeså tosset ud, og havde endda pakket det "grove" uge 31, og sikek et held, for vandet gik 31+4..... Og var herefter indlagt i 5 dage inden jeg fødte.
Blir helt nostalgisk, og drømmer om selv, igen en dag, at skulle glæder mig til denne dag, og pakke tasken igen. (i ro og mag.....)
Knus Jo
- som ønsker jer en fantastisk fødsel 
Til mig:
3 par underbukser (STORE, der ska være plads til en "ble")
1 par sokker (hader sokker og går altid i bare tæer)
1 amme bh (men hvordan ved man, hvilken størrelse man kan passe?) (Man kan som regel købe nogen på afdelingen, ellers kan jeg anbefale denne her ..... Ælskede mine!!)
Nat tøj
Joggin bukser
Et par bukser
1 top
1 bluse
Klipklappere el. lign. UUNDVÆRLIGE!
Pandebånd, bred elastik (His du har langt hår, er det guld, for det skjuler lige det "fedtede hår", og kan redde enhver dårlig hårdag på hospi.)
Toilettasken:
Mascara, pudder
Parfume
Bodylotion
Læbepomade 
Tandbørste+pasta
Hårbørste+elastikker
Ammeindlæg
Shampoo+body
Hårtørrer (har hørt den er god at have med, fordi det ikke er rart at tørre sig dernede?)
Til baby:
Bleer
6 stofbleer
1 hue
2 par sokker
2 par strømpebukser
1 sweater
1 par sutsko
3 bodyer, evt. m lange ærmer.....
Zinksalve Har de på hospitalet, hvis det sku blive nødvendigt....
Engangsservietter? til hvad??
Flyverdragt, hvorfor ikke bare en dyne om baby fra hospi til bil, og så har farmand varmet bilen op, inden i sætter baby derud?
Navnepapirerne, Fødselsanmeldelse og faderskabs papirerne...
Vandrejournalen
Andet:
Kamera
Tag MAAANGE BILLEDER, både når I er på vej ud af døren derhjkemme, når I ankommer til hospi, under føslen, lige efter, mens baby ligger på vægten, ved målebåndet etc.... Jeg fødte for tidlift, og mangler alle de der billeder, for vi nåede ikek at tænke så langt.....
Mobil
Oplader
Cd med afslappende musik, hvornår ska du lytte til dem?
Kontanter/små penge
Frugt og lidt mad til Per, muslibar's, juicebrikker, coladåser
En lille flaske champagne til når baby er født, husk glas.....
Evt. pc. Der er tråløst net på de fleste patienthoteller, og at ku sende billederne hjem med det samme, er sgu da hygge.