Jeg tror sgu jeg opgiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Mathilde

Nu tror jeg at jeg opgiver at køre med Celina i bil... Vi har været på besøg hos min mor, hvor det tager 1time og 45min ca. at køre. På vej derned skreg hun i 47min før hun overgav sig og faldt i søvn. Vi havde masser af legetøj med, vi sang for hende, jeg nussede hende osv., men intet virkede

På vej hjem skreg hun så hun kastede op. Vi havde holdt ind en gang efter 15min. kørsel hvor hun kom op og fik en pause. Med det samme hun kom i stolen skreg hun igen

Det er bare så synd for hende og jeg bliver vildt ked af det og frustreret når hun bare skriger og jeg intet kan gøre Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at isolere mig på grund af køre-problemet, men nu giver jeg sgu op!

Fortæl mig lige at det bliver bedre engang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Pia.

Mathilde skriver:

Nu tror jeg at jeg opgiver at køre med Celina i bil... Vi har været på besøg hos min mor, hvor det tager 1time og 45min ca. at køre. På vej derned skreg hun i 47min før hun overgav sig og faldt i søvn. Vi havde masser af legetøj med, vi sang for hende, jeg nussede hende osv., men intet virkede

På vej hjem skreg hun så hun kastede op. Vi havde holdt ind en gang efter 15min. kørsel hvor hun kom op og fik en pause. Med det samme hun kom i stolen skreg hun igen

Det er bare så synd for hende og jeg bliver vildt ked af det og frustreret når hun bare skriger og jeg intet kan gøre Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at isolere mig på grund af køre-problemet, men nu giver jeg sgu op!

Fortæl mig lige at det bliver bedre engang...

hmmm... Altså sødeste Mathilde, jeg kan ikke lade hver med at tænke på om det gør ondt at sidde i den stol - at hun ikke kan klare den stilling hun bliver sat i... ??? Køresyg det tror jeg ikke er tilfældet, jeg tror den stol forbinder hende med noget dårligt, spørgsmålet er så bare hvad... jeg ville besøge min læge eller en fys. og vise dem problemet og fortælle hvad der sker når hun kommer i stolen... - "normalt" (ved godt intet kan sammenlignes med børn og ingen er ens) når små børn kommer i bilen sover de jo - de fleste små børn elsker jo at køre bil...

ååå håber virkelig det løser sig for jer, for kan godt forstå din frustration...

Stort knus fra Pia.

Anmeld

19. februar 2010

RumlesMor

Synes det lyder præcis som min venindes lille pige, og der er intet i med siddestiling eller lignede...lægen mener bestemt hun bliver køresyg. Jeg ved faktisk ikke hvad de har gjort for at afhjælpe, og om der er nogen alternativer når de er så små...?

Men ville da klart spørge lægen, eller SP.

Håber I finder en løsning

Anmeld

19. februar 2010

RumlesMor

Hov...fik trykket dobbelt. Beklager.

Må gerne slettes af en admin. om muligt?? :-)

Anmeld

19. februar 2010

Honningblomst

Min søster har siden hun var spæd grædt når mine forældre kørte med hende, det samme når hun kørte i barnevogn, hun græd og græd...hun var køresyg(er vi helt overbevist om) da hun stadig er det den dag i dag og selvfølgelig selv kunne sætte ord på hvordan hun havde det da hun blev stor nok og det var kvalme, hovedpine osv når hun kørte i bil.

Så jeg tror også på den bette er køresyg, og så tænker jeg du skal have hende siddende i en stol i midten, højt oppe så hun kan se ud, ikke bliver for varm, får frisk luft ind og holder godt med pauser.

Knus Eva

Anmeld

19. februar 2010

Mathilde

Tusind tak for jeres søde svar! Prøver lige at svare jer alle her.

Jeg tror ikke hun bliver køresyg, da hun allerede skriger inden vi begynder at køre. Vi varmer altid bilen op inden vi kører så hun ikke skal i en masse tøj og sidde klemt i stolen. Jeg har selv tendens til køresyge, så vi kører aldrig med en masse varme på. Det er tydeligt at se på hende, at hun vil op. Hun forsøger at rejse sig og bliver hidsig fordi hun ikke kan. Med det samme vi tager hende op er der ingenting....

Hun har i en kort periode ikke sagt noget til at køre og sikke en lettelse det var! Men det gik hurtigt over.

Åh jeg håber da ikke hun har ondt når hun sidder der Hun sidder bagudvendt og vi har prøvet både at lægge hende mere ned og at vippe stolen, så hun næsten sidder helt op.

SP kommer d. 5. marts, så jeg vil helt sikkert snakke med hende om det!

og igen tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.